Chatten via hotmail.com

Beste,

Tot een tijd geleden kon ik inloggen op hotmail en van daaruit chatten met mijn contactpersonen.

Thuis werkt alles naar behoren en gaat dat wel.

Nu zit ik op een PC (op het werk) waar geen skype opstaat en het gaat ineens niet meer, ik kan niet meer rechtstreeks chatten vanuit hotmail, hoe komt dit, het heeft gewerkt tot vorige week en nu niet meer ???

De smiley staat er wel nog maar als ik er op klik, krijg ik steeds de melding dat er geen verbinding is.

Ik werk met Win 7 - MS Office 2010 - Internet explorer 9

Hallo Peter,

Bedankt dat je contact met ons opneemt en welkom op het Microsoft Community forum.

Zoals ik uit je bericht begrijp werkt de chat functie niet op Outlook.com.

Ik raad je aan allereerst je browser te optimaliseren om er zeker van te zijn dat het niet aan je browser ligt. Dit kan je doen door de volgende stappen uit te voeren.

Als je een andere browser gebruikt dan Internet Explorer, raadpleeg dan de informatie van die browser over hoe je de instellingen optimaliseert.

Ook raad ik je aan om de cookies van je computer te verwijderen, zie hiervoor deze link:

Verwijder cookies

Probeer ook eens via een andere browser of computer.

Het is nodig om de meest recente versie van Silverlight te hebben. Dit kan je controleren via onderstaande link (website is in het Engels): Microsoft Silverlight

Bovenaan de pagina wordt weergegeven welke versie zich op jouw computer bevindt en als er een nieuwere versie is dan wordt dat direct eronder weergegeven en kan je het daar downloaden.

Wees er ook van bewust dat je de juiste browser ondersteuning nodig hebt om Outlook.com goed te kunnen gebruiken. Neem hiervoor onderstaand artikel eens door:

Welke browsers worden ondersteund door SkyDrive, Personen en Outlook.com?

Mocht dit het probleem niet oplossen, neem dan weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Michel K.

Als dit antwoord jou heeft geholpen, klik dan op de "Markeren als antwoord"-knop om andere gebruikers te helpen.

Is uw probleem hiermee opgelost?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Geweldig! Bedankt dat u dit als antwoord hebt gemarkeerd.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met deze reactie?

Hartelijk dank voor uw feedback.

ik snap er niets van maak een vidieo

Hallo cleokenis,

Bedankt dat je contact met ons opneemt en welkom op het Microsoft Community forum.

Om je beter van dienst te kunnen zijn, zou je ons meer informatie kunnen geven over het probleem die je ondervindt? En waar snap je niets van? Graag een opheldering hierover.

We wachten je reactie af.

Mocht je verder nog vragen hebben, aarzel dan niet om weer contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Michel K.

Als dit antwoord jou heeft geholpen, klik dan op de "Markeren als antwoord"-knop om andere gebruikers te helpen.

1 persoon werd geholpen door dit antwoord

·

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 3 januari 2020 Views 1.124 Van toepassing op: