Binnenkort worden alle hotmailadressen veranderd in @outlook.com heb ik begrepen. Dit levert mij het volgende probleem op:

Wat gebeurd er als je 2 identieke email adressen beheerd waar de ene eindigd op hotmail.nl en de andere op hotmail.com. Ik wil niet dat deze adressen samengevoegd worden. Graag een tip hoe ik toch beide adressen kan behouden of wordt dan dan automatisch outlook.com en oulook.nl?

Groet,

Ton

Antwoord
Antwoord

Hallo Ton,

Bedankt om je vraag op ons forum te plaatsen. Je wilt graag weten of het mogelijk is om je Hotmail-adressen te bewaren na de omschakeling naar Outlook.com.

De omschakeling naar Outlook.com gaat vooral over veranderingen in het uiterlijk van je Postvak In. We zullen geen e-mailadressen samenvoegen, verwijderen, veranderen.

Je e-mailadressen blijven gewoon bestaan in hun huidige vorm, met als verschil dat het Postvak In een nieuw jasje krijgt. 

Meer informatie over Outlook.com, kan je op deze pagina’s vinden: Wat zijn de veelgestelde vragen in Outlook.com? en Mijn Hotmail-account is overgezet naar Outlook.com.

Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Anneke

Was dit antwoord handig?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 29 augustus 2020 Views 302 Van toepassing op: