Ik heb mijn laptop opgeschoont. Nu is microsoft 2003 eraf. Heb alleen nog de keycode, dvd ontbreekt. Hoe kan het opnieuw installeren, zonder extra kosten te maken.

Ik heb mijn laptop opgeschoon. Nu is microsoft 2003 eraf. Heb alleen nog de keycode, dvd ontbreekt. Hoe kan het opnieuw installeren, zonder extra kosten te maken.
Antwoord
Antwoord

Office 2003 versies kunnen niet meer van onze website gedownload worden. U kan contact opnemen met Microsoft Direct Services op het telefoonnummer 0800-0226533. Hier zal waarschijnlijk wel een vergoeding voor betaald moeten worden. Ik raad aan om eerst nog verder te zoeken. De CD van Office zit in een dvdhoes (indien apart gekocht in de winkel) of in een dunne kartonnen hoes (bij de computer meegeleverde OEM versie). De cd heeft een hologram en veranderd dus van kleur naarmate de hoek waarin u de cd bekijkt. Hier is een voorbeeld van de cd:
http://www.microsoft.com/howtotell/static/images/features/cd_off03_3_4.jpg

Indien u, zoals Gérard aanraadde, een Office cd van iemand anders leent om met uw eigen productsleutel te installeren, zorg er dan voor dat de versie overeenkomt met degene die u had (bijvoorbeeld Office 2003 Professional, Standard, Small Business, ...).

Met vriendelijke groet,

Dominique D.
Microsoft Partner

Was dit antwoord handig?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Prima! Hartelijk dank voor uw feedback.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback.

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 20 maart 2018 Views 365 Van toepassing op: