probleem met webcam op chatsites

Goede Avond,

Ik heb een pc windows Xp Home  Bit 32

Vesie 2002

Service Pack 3

Ik heb internet Explorer

Nu Mijn Vraag Ik ga  al jaren op chatsites zonder enig probleem met mijn webcam (Webcam lifecam 1.1  microsoft)

De laatste weken heb ik niets anders als probleem met mijn webcam.

Heb hem al enkele keren verwijdert & weer opgezet en dit van een DVD en nog steeds hetzelfde probleem

Ook heb ik meermaals flash player voledig verwijdert en weer gedowload  nu heb ik 11.202.235 plug in opstaan.

Maar ik heb mijn cam getest en geven ze aan dat met flash player geen probleem is

Op mijn MSN  heb ik met mijn cam helemaal geen probleem  Dus Aleen op andere chatsites waar ge met een webcam werkt

Ik heb al overal gezocht betreffende dit probleem

Nu weet ik het helemaal niet meer graag zou ik wat info krijgen

sommige zeggen is een priobleem met stuurprogrammas of drivers

*** E-mailadres om privacyredenen verwijderd ***

Dank Bijvoorbaat

Vrageninfo

Laatst bijgewerkt 22 oktober 2018 Views 1.671 Van toepassing op:
Antwoord

Dag Paul. Test de webcam op deze testwebsite. Werkt de webcam dan wel ? Als deze dan wel werkt, dan ligt het probleem niet aan de webcam en niet aan Adobe Flash Player (die ook op deze testwebsite gebruikt wordt). In dat geval ligt het probleem aan de chatwebsite zelf.

Staat het beeld stil of krijg je zwart beeld of een foutmelding te zien ?

LET OP! Links naar niet-Microsoft sites en programma's worden slechts gegeven voor uw gemak. Microsoft  kan geen resultaten verzekeren of garanderen en is niet verantwoordelijk voor de informatie op deze site of het ondersteunen ervan. Voor deze ondersteuning dient u contact op te nemen met de maker van de site.

­
Met vriendelijke groet,
­
Dominique
Microsoft Partner

1 persoon werd geholpen door dit antwoord

·

Is uw probleem hiermee opgelost?

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Geweldig! Bedankt dat u dit als antwoord hebt gemarkeerd.

Hoe tevreden bent u met dit antwoord?

Hartelijk dank voor uw feedback. Daarmee kunnen we de site verbeteren.

Hoe tevreden bent u met deze reactie?

Hartelijk dank voor uw feedback.