Muistitikkuongelmia

Terve!

Ongelmanani on se, että kun yritän tehdä päivitystä, johon tarvitsen lisäksi muistitikun (hankittu ja tarpeeksi tilaa siinä), niin kannettava alkaa pyytää sitä 8Gt:tä lisätilaa, vaikka tikku (32Gt oikeasti 28.8Gt) on koneessa!

Miksi en onnistu päivittämään... Olen jo aikaisemmin pyytänyt apua päivittämisessä, sitä sainkin, mutta nyt ei tikku toimi!

Kingstonen Datatraveler G4 32GB Muistitikku kyseessä. Olisiko mahdollista, että minulla on jotenkin vääränlainen tikku? D:

Arvostan apuja!!

Vastaus
Vastaus
Hei Enkeksinimeä, sinun olisi hämmästynyt, kuinka monta käyttäjää 32GB sisäistä tallennustilaa kysyä täsmälleen sama kysymys . . .

Rehellisesti, on vain yksi vastaus, varmuuskopioida tiedot ja suorittaa puhdas asennus 32Bit versio Windows 10 - joka antaa sinulle 10GB enemmän sisäistä tallennustilaa - Tiedän, että tämä ei ole vastaus etsit, mutta se on ainoa ja paras vastaus. Sinulla on sitten tarpeeksi tilaa seuraavan vuoden Windows 10 päivitykset ja järjestelmä on nopeampi . ..

Mikä tahansa laite, jossa on 32 Gt SSD,ei riitä Windows 10:n suorittamiseen, riippumatta Microsoftin ojentamista järjestelmän tiedoista.

En rehellisesti tiedä, miksi valmistajat tuottivat näitä laitteita.

Windows 10 kansio pari päivitykset hyvin nopeasti syödä 20 - 25GB kiintolevylle, minun on tällä hetkellä 23GB

Voit asentaa Windows 10 milloin tahansa ja se ei maksa sinulle mitään, mutta sinulla ei ole tarpeeksi tilaa luoda bootable Windows 10 media, sinun täytyy tehdä, että toisella toimivalla tietokoneella

Alkaen te aikaisemmin had Akkuna 10 asettaa ja aktivoida model after että PC aikana asennus jalostaa hyppy portaat joka anoa ajaksi hedelmä avain ja ensiluokkainen etuosto-oikeus ' i-kirjain olen Reinstalling Akkuna 10 model after nyt kuluva PC', ja aktivoiminen jälkisäädös ei olla by antaa, sinun PC jälkisäädös hankkia digitaali anniskeluoikeudet säilyttää model after Mikroskooppi Aktivoiminen Lusikat

Varmista, että asennat saman Windows 10 -version (Aloitus, Pro . . . jne.) olet aiemmin asentanut välttää aktivointiongelmia

Napsauta tätä linkkiä:
https://www.microsoft.com/fi-fi/software-downlo...
jotta download Joukkoviestimet Luomakunta Koristella ( click model after Download Koristella Kas noin), avulla että te kanisteri download viimeistään Akkuna 10 ISO ( ensiluokkainen Aiheuttaa Asennus Joukkoviestimet ajaksi Toinen PC), te kanisteri aiheuttaa bootable USB hujaus ajaa (min 8GB) kohteleva että koristella

Sitten Käynnistä tietokone asennustietovälineestä juuri luonut (muuta Boot Order bios) aloittaa asennuksen Windows 10

Power to the Developer!

MSI GV72 - 17.3", i7-8750H (Hex Core), 32GB DDR4, 4GB GeForce GTX 1050 Ti, 256GB NVMe M2, 2TB HDD

Oliko tämä vastaus hyödyllinen?

Tämä ei auttanut.

Loistavaa! Kiitos palautteestasi.

Kuinka tyytyväinen olet tähän vastaukseen?

Kiitos palautteestasi, se auttaa meitä parantamaan sivustoa.

Kuinka tyytyväinen olet tähän vastaukseen?

Kiitos palautteestasi.

Kysymyksen tiedot

Edellinen päivitys syyskuuta 27, 2020 Tarkastelut (40) Koskee seuraavia: