ou est mon item pour avatar gratui

j ai recu un msg de Xbox live me disant que dut a ma dideliter a XBOX  ue je receverai une item pour mon avatar gatuit. me disant de me rendre a un site et que par surp rice ce site n est qu un site de forum et RIEN D AUTRE! il y il quelqu un qui pourrait m aider avec cette entourlouppe!... merci !

[TRANSLATION:

I have received a msg of Xbox live saying that OTC was my a XBOX EU dideliter I receverai an item for my free avatar. telling me to make me a site and that by surp rice this site n is that a forum site and nothing D other! It y it someone that could m help with this entourlouppe!... thank you!] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

InnerWolverine,

The XCL.Xbox.com is currently down for maintenance until 26-Aug-2013 (Monday).  Please try and access the site at that time to claim your prize.  Thank you,

Translation:

Le XCL.Xbox.com est actuellement en maintenance jusqu'au 26 août 2013 (lundi). S'il vous plaît essayer d'accéder au site à ce moment pour réclamer votre prix. Merci,

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

nous sommes le 30 aout 2013

et je constates que vos promos sont des arnaques.juste pour avoir des gens sur vos forums jcrois que vous bluffer pour vos promos si j ai raison certain sinon personnes viendrait se plaindre comme je le fais.si le forum est notres recompenses pour avoir participer. keep your forum for yourself!  :( la seule preuve  qui me prouverais votres credibilitees est de m offrir d ici avant le 1 septembre 2013. 100 000 points microsott a mon accompte xbox live ou je me ferai un immence plaisir de reporter cela a la protection des consommateurs. Je souhaites que vous dites la veritee. mais j ai beau suivre les demarches et au lieu de ma prime d avatar jtombe sur un forum.where my avatar price NOT HERE!!!je suis tres decus d une aussi vaste entreprise pas capable de remettre un produit a ses clients. si moi je cuis pas mon pain mon patron me met a la porte.that means DO YOUR JOB!!!

Sorry this didn't help.

Hey there InnerWolverine,

I'm really sorry to hear you're still having issues claiming your avatar item.

Just to make sure, are you using the directions outlined on the XCL Beta site?

We did have the site down for maintenance the other day but it should be back up and running correctly. If you're still having issues reclaiming your code, please post back and let us know exactly what error you're seeing and we'll be happy to work with you to get it sorted and get you your loot. 

Sorry this didn't help.