Oferta EA access un año en la compra de una consola Xbox One [Translation: Offer EA access one year on the purchase of a Xbox One console]

Hola, buen dia. Necesito que me ayuden con un problema. Verán, hace tiempo hubo una promoción que si adquirias una nueva consola xbox one hasta el 14 de julio y registrabas tu nueva consola inciando sesion, te daban un año de ea acces gratis. Yo adquirí mi consola el día 14 de ese mismo mes e inicie sesión con mi perfil para registrarlo en esa consola. Pero hasta el momento no he recibido mi código por mensaje ni correo ni nada desde esa fecha. Me gustaría que me proporcionarán ayuda para saber que puedo hacer o cual es el problema.

[Translation: Hello, good day. I need to help me with a problem. You see, long ago there was a promotion that if adquirias a new one until the 14th of July xbox console and you registrabas your new console starting session, you give one year of ea free acces. I bought my console the 14th of that month, and log on with my profile to register it on that console. But so far I have not received my code for message or email or anything from that date. I'd like to provide me help to know that I can do or what the problem.]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to: