The Division Gold Edition

Buenos días a todos, Esto, es una queja que va hacia soporte debido a que intente comprar la Versión Gold Edition de The division, que estaba en oferta. Me parece que La edición Gold cuesta 89,90€ en la tienda, y con la oferta se te quedaba por menos de 40€. Bueno, el caso es que vi la oferta el lunes por la tarde, y me ponía "la oferta caduca en 2 días y 5 horas". Fui a realizar la compra el martes, el día siguiente, y para mi sorpresa, la oferta no estaba disponible. El martes llame a Xbox debido a que no pude realizar la compra, y me dijeron que la oferta estaba, pero que no sabían porque se había caducado. Bien, el miércoles llame a Ubisoft porque el chico de soporte de Xbox, me dijo que eso era cosa de Ubisoft. Llamo a Ubisoft, y ellos me dicen que no se encargan de las compras que se realizan desde la tienda de Xbox ni de poner las promociones. Hoy, jueves, he llamado al soporte de Xbox, solicitando la llamada, y he estado hablando con soporte alrededor de media hora, y después de la conversación, me da la razón en lo siguiente. A pesar del cambio horario, que me lo ha dicho varias veces, tendría que tener tiempo de sobra para haber podido realizar la compra de la oferta, pero que no sabe porque, se cerro la oferta antes. Soy de España, los servidores se encuentran en Estados Unidos, con una diferencia horaria de 9 horas. A la oferta, el lunes le quedaban 2 días y poco mas, bien, voy a realizar la compra el martes, y aun así, tendría entre 10 y 15 horas para realizar la compra, pero no se sabe porque, no he podido realizarla. Si tienen cualquier duda, no duden en seguir con el hilo, y espero que puedan solucionar mi problema [Translation] Good morning to all, This is a complaint that goes to support because you try to buy the Gold Edition Version of The Division, which was on offer. It seems to me that The Gold Edition costs € 89.90 in the store, and with the offer you stayed for less than € 40. Well, the fact is that I saw the offer on Monday afternoon, and I put "the offer expires in 2 days and 5 hours". I went to make the purchase on Tuesday, the next day, and to my surprise, the offer was not available. On Tuesday I called Xbox because I could not make the purchase, and they told me the offer was, but they did not know because it had expired. Well, on Wednesday I called Ubisoft because the Xbox support guy, told me that was Ubisoft thing. I call Ubisoft, and they tell me that they do not take care of the purchases that are made from the Xbox store or put the promotions. Today, Thursday, I called the Xbox Support, requesting the call, and I've been talking with support for about half an hour, and after the conversation, I'm right on the following. Despite the schedule change, which has told me several times, I would have to have plenty of time to have been able to make the purchase of the offer, but I do not know why, the offer was closed sooner. I am from Spain, the servers are in United States, with a time difference of 9 hours. To the offer, Monday had 2 days left and a little more, well, I'm going to make the purchase on Tuesday, and even then, I would have between 10 and 15 hours to make the purchase, but I do not know why, I could not do it. If you have any doubts, do not hesitate to continue with the thread, and I hope you can solve my problem

Question Info

Last updated July 3, 2018 Views 13 Applies to:

La verdad, que a mi me pasó algo parecido, pero con muchísimo menos tiempo, a mi me quedarían unas horas, lo fui a comprar con tiempo de sobra y ya no estaba.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hey there,

Very sorry to hear about the issue. Unfortunately we are unable to make any changes on prices or extend expired offers here on the forums. Be sure to keep an eye out for future sales or promotions you may be interested in in the future. Thank you for posting.

Sorry this didn't help.

Hey there,

Very sorry to hear about the issue. Unfortunately we are unable to make any changes on prices or extend expired offers here on the forums. Be sure to keep an eye out for future sales or promotions you may be interested in in the future. Thank you for posting.

Buenas noches,

Gracias por contestar a esa queja o como lo queramos llamar, pero espero que puedas entender mi enfado, o decepción en este tema. La verdad, que el soporte telefónico, me dijera que hablase con el desarrollador del juego, y que luego el desarrollador me dijese que el no tenia nada que ver, fue un poco decepcionante, porque estuve, un total de 2 horas al teléfono, por algo que sinceramente se tarda mas bien poco en resolver desde mi punto de vista.

Este tema, o problema, creo que no solo me ha pasado a mi y hablo en nombre de muchos con esto, pero porque yo, pienso que al igual que se ha cerrado esa oferta, la podéis volver a activar según me dijo el chico que me atendió el ultimo día que llame. No os estoy diciendo que lo hagáis, ni mucho menos, solo digo, que espero que en un futuro cercano, se active una oferta igual o incluso mejor por ese juego.

He estado mirando mi vendedor local de juegos físico, y la edición Gold del juego me sale por 36 euros, justo el precio de la oferta, pero prefiero esperar a que volváis a sacarla.

https://www.game.es/VIDEOJUEGOS/ACCION/XBOX-ONE/THE-DIVISION-GOLD-EDITION/134785

No quiero ofender a nadie con este comentario ni criticar a nadie, al revés. Solo quiero que vosotros como organización mejoréis y estos problemas o como lo queramos llamar no pasen mas a menudo.

Un saludo Agentes, nos vemos en Nueva York.

PD: no he querido ofender a nadie con mis palabras, y si se han malinterpretado, lo siento muchísimo, no era mi intención.

[Translation]

Goodnight,

Thank you for answering that complaint or whatever we want to call you, but I hope you can understand my anger, or disappointment on this subject. The truth, that the phone support, told me to talk to the game developer, and then the developer told me that he had nothing to do, was a bit disappointing, because I was, a total of 2 hours on the phone, for Something that honestly takes rather little to resolve from my point of view.

This issue, or problem, I think it has not only happened to me and I speak on behalf of many with this, but because I think that just as it has closed that offer, you can activate it again as the boy told me I attended the last day I call. I'm not telling you to do it, much less, I just say, I hope that in the near future, an equal or even better offer for that game.

I've been looking at my local physical game salesman, and the Gold edition of the game comes out for 36 euros, just the price of the offer, but I'd rather wait until you get it back.

Https://www.game.es/VIDEOJUEGOS/ACCION/XBOX-ONE/THE-DIVISION-GOLD-EDITION/134785

I do not want to offend anyone with this comment or criticize anyone, the other way around. I just want you as an organization to improve and these problems or as we want to call do not happen more often.

Greetings, Agents, see you in New York.

PS: I did not want to offend anyone with my words, and if they have been misunderstood, I am very sorry, it was not my intention.

Sorry this didn't help.

No offense taken! We definitely appreciate the feedback you have provided, and we definitely encourage you to keep an eye out for any upcoming sales that may include that game.

Thanks for posting!

Sorry this didn't help.