succès bloqués

bonjour.

j'ai 2 succès non déverrouillés alors que je suis certain de les avoir réalisé. Je les ai même de nouveau réalisés plusieurs fois mais impossible de valider les succès.

il s'agit des succès suivants :

PAYDAY2: allons-y... ( dans a l'ukrainienne, compléter le braquage en 35 secondes)

GODMODE: a coté du paradis ( finissez une carte aves au moins 3 serments actifs)

ce sont des succès que j'ai essayé de réaliser en coopération sur le LIVE la première fois.

Je soupçonne le fait qu'un des autres joueurs (avec qui je jouais au moment de réaliser le succès) avait altérés ses gamerscore ou d'autres fonctions du jeu.

Depuis je ne peux plus réaliser ces succès et cela m'énerve au plus haut point.

J'ai essayé divers méthode comme re-télécharger mon gamertag , vider le cache système ou supprimer ma sauvegarde de jeu... mais rien à faire, les succes restent invalidés et impossible a déverrouiller.

S'il y a une solution , je suis preneur. merci

[ Translation-I have 2 success not unlocked while I'm certain of have achieved them. I've even again made them several times but cannot validate the success.

It's the following successes:
PAYDAY2: Let's go... (in the Ukrainian a complete steering in 35 seconds)
GODMODE: next to Paradise (finish a map at least 3 active oaths aves)
These are successes I've tried to carry out cooperation on the first time LIVE.
I suspect the fact that one of the other players (with whom I played at the time of success) had altered his gamerscore or other functions of the game.

Since I can no longer achieve these successes and it annoys me to the highest point.
I tried various method like re - download my gamertag, clear the system cache or delete my save game... but nothing to do, successes are invalidated andimpossible a unlock.

If there is a solution, I'm interested. Thank you

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Hi dambud,

If I am understanding you correctly, you are unable to unlock certain achievements because the people you are playing with have a modded gamerscore? 

If that is the case, them having a modded score should not affect your ability to earn achievements. Have you tried unlocking these while playing with different people?  
What would be the exact achievements?

Let us know, and we can go from there. : ) 

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.