solitaire -

I have been playing just fine but today I can not get past the blue title page.  It sits for a short while and then goes back to the multi colored title menu

Discussion Info

Last updated July 3, 2018 Views 5 Applies to:

thanks for regard............

Dutch:

Om even iets vreemds te melden, sinds 18-4-2015 na 1.00 am werkt microsoft solitair niet meer, in zestal weken ervoor kreeg ik al steeds de melding rechtsboven dat er geen connectie gemaakt kon worden met XBox terwijl het spel wel gewoon te spelen was en ook mijn vooruitgang vermeld werd op mijn XBox account 90% dus met alle behaalde prijzen en dit staat er nog steeds.

Nadat ik op advies van het forum microsoft solitair had verwijderd en opnieuw geïnstalleerd via mijn XBox account kreeg ik toch weer dezelfde melding dat er geen connectie gemaakt kon worden met XBox, maar omdat ik microsoft solitair altijd in de startbalk had staan, en deze na het verwijderen en opnieuw installeren van microsoft solitair weg was ben ik omdat microsoft solitair vanuit het XBox aanmeldscherm wel zichtbaar was maar de knop spelen niet werkte, ben ik via de Windows startknop naar de app microsoft solitair gegaan, verbaasd was ik omdat er nu 2 X microsoft solitair ! X v XBox en 1 X voor Windows 10 zelf wat overigens een testversie is want er blijft niets staan, als je de uitdagingen voor 5 dagen hebt gedaan en je sluit de PC af dan is alles weer leeg en kun je opnieiw beginnen.

De XBox versie werkt wel en de gewonnen uitdagingen blijven staan alleen komen deze dus niet bij het totaal van 90%.

Ik hoop in elk geval op een antwoord en eventueel een oplossing zodat ik weer door kan gaan met de gewonnen reeks.

groetjes

Arend

P/s Word het niet eens tijd dat een besturingssysteem voor 100% klaar is voordat het in de verkoop gaat, nu heb ik vanaf Windows 3 niet anders gekocht dan infantiele niet complete besturingssystemen, dit geld overigens voor alle merken niet alleen voor Windows.

Ik zie het zo ik koop een auto betaal de volle prijs en na 2 weken kan ik de auto ophalen, ik kom in de garage en er staat een pracht auto, er ontbreken evenwel 3 wielen een uitlaatspruitstuk een achterbank een stuur en zo voort. de verkoper zegt meneer die delen komen met de volgende update, dan krijg je een wiel dan weer een verkeerd wiel ach die word omgeruild met de volgende update, 10 jaar later ben je toe aan een nieuwe auto omdat er roest op komt en je er door gebrek aan onderdelen nog geen meter mee hebt gereden en er inmiddels al weer 4 of meer nieuwe modellen op de markt zijn.

Inmiddels heb al wel illegaal zelf via via passende niet originele onderdelen gekocht zodat ik toch kon rijden.

Ofwel ik heb alle Windows versies gehad maar zeker niet allemaal legaal ook niet van Apple overigens.

Zo kun je wel doorgaan, in 2013 een spel gekocht wat ik 14 dagen geleden in huis kreeg en meteen installeren niet werken dus, er moesten in totaal 14 Gb aan updates worden gedownload en het serienummer bij de game was ongeldig, na veel mailen en bellen werkt het spel maar of ik het het geld en lange wachttijd waard vind NEE bij lange na niet ondanks een beest van een PC en videokaart ziet het er ondanks de 4k 42'' Sony tv en GeForce GTX TITAN Z met de laatste drivers nog steeds niet uit en speelt het ook niet lekker, ik heb het over Grand Theft Auto V voor PC.