Runterstufung in Gears of War 3

Hallo alle zusammen. Ich habe ein Problem und hoffe Ihr könnt mir weiter helfen. Ich startete ein online Spiel aber es war bloß black-screen. Ich dachte mir nichts dabei und bin in die Steuerung zurück. Kurz darauf startete ich das Spiel erneut. Plötzlich war Ich von Level 100 auf Level 1 zurückgestuft. Zu allem übel wurde auch noch alles was ich bis dahin freigespielt hatte gelöscht. Zunächst dachte ich es sei ein Fehler, der sich durch das starten und spielens eines online Matches beheben würde. Aber dem war nicht so. Ich stieg auf Level 3 auf. Das bestätigte mich in meinen schlimmsten Vorstellungen (Verdammt....alles nochmal!?!?). Ich ruf beim Support an, man konnte mir aber nicht helfen.Ich löschte mein Profil und lud es noch mal herunter... aber nichts. Deshalb frage ich nun euch: Ist euch das auch passiert und/oder könnt Ihr mir da weiterhelfen? Freue mich auf eure Antworten und danke im Vorraus.

[Hello all. I have a problem and hope you can help me further. I started an online game but it was just black screen. I thought nothing of it and am back in control. Shortly after I started the game again. Suddenly I was demoted from Level 100 to Level 1. Too bad everything was still all that I had unlocked previously deleted. At first I thought it was a mistake, the start through the online matches and playing a fix would be. But it was not so. I went up to level 3. This confirmed me in my worst ideas (everything again ... Verdammt. !?!?). I'll call for support, you just could not helfen.Ich deleted my profile and loaded it down again ... But nothing. So I ask you now: Is that also happens to you and / or can you help me there? I look forward to your reply and thank you in advance.] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

This only thing I can think of to try would be this

support.xbox.com/.../clear-system-cache

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Es scheint als ob dies ein bekanntes Problem bei GoW 3 ist. Es gibt wohl auch keine Möglichkeit das zu fixen, wenn du danach schon wieder Online gespielt hast.

Info 2 post:

forums.xbox.com/.../264738.aspx

It seems that this glitch is a known GoW 3 glitch. And it seems there is no fix for it, if you played online after the glitch occurred.

Sorry this didn't help.

You should go to the Epic Games's forums and contact an administrator about this. They may be able to both help you and prevent this from happening in the future.

Sorry this didn't help.