reembolso beta

hola se me indico que se me rembolsarian parte de mis gastos  diciendo recientement hicieste una o varias compras del programa beta de xbox

desde entonces hemos modificado el precio de algunos de los articulos dentro de nuestro bazar y al menos uno de ellos tiene descuento.te reembolsaremos la diferencia entre el precio que pagaste  y el nuevo precio con descuento veras un aumento de saldo el lunes 30 de 09 2013 a mas tardar gracias por participar en el programa beta tu participacion nos ayuda para ofrecer la mejor experiencia prosible a nuestros clientes att: equipo de xbox live  y no lo he recibido ayuda por favor

Translation: 

hello I direct that I be part of my expenses rembolsarian recientement hicieste saying one or more purchases xbox beta program
  since then we have changed the price of some of the items in our bazaar and at least one of them has descuento.te refund the difference between the price you paid and the new discounted price really balance increase on Monday September 30, 2013 no later thanks for participating in the beta program your participation helps us to offer the best experience to our customers prosible att: xbox live team and I have not received help please

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Hey, XXIELECTRICZXX  

We'd love to help here, but we're not sure we understand. Are you looking to receive a sale price for a sale that is no longer active? If you have discussed this with a support team, we recommend following up with them.  

If we have misunderstood the situation, please post again & we'll do our best to support.  

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.