Problemas con el contenido Xbox Live [Translation: Problems with Xbox Live content]

Oye no se si me podrian ayudar a resolver el proble ma que hay con el juego de Fifa 13,lo que pasa es que lo quiero comprar con MP y me dice que hay un error y supuse que si hay error con el de fifa habria errores con todos los demas juegos o articulos pero no es asi descargue una armadura de gears y si me acepto la compra, y por favor resuelvan el problema si mi compra de MP fue puro dinero desperdiciado

[Translation: Hey not is if I could help solve the proble ma thing with 13 Fifa game, what happens is that wants it to buy with MP tells me that there is an error and I figured that if there are errors with the fifa would have errors with all other games or articles but not so download gears armor and yes I agree I purchase, and please solve the problem if my purchase of MP was pure wasted money] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

Hey there Ron4ld McCre4!

Can you tell me what error messages you're seeing when you try to download Fifa 13? Did you download the Gears armor? Did that download work properly for you? 

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Compraste Fifa 13 pero no se descargo ni nada por el estilo?, tambien revisa tu Historial de descargas para ver si tienes Fifa 13 en tu historial de compras

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.