Problème langue fable 2 suite a un transfert de licence

Bonsoir,

J'ai un " petit " problème avec fable 2 :

Il y a environ un an ( plus ou moins ), j'ai téléchargé fable 2 qui était divisé en 5 " chapitres ", le premier était gratuit, les 4 autres payant via le marché jeux sur le xbox live Français.

Depuis, la console sur laquelle l'achat a été fait est cassée, j'ai donc acheté la xbox 360 slim, récupéré mon gamertag et migré la licence de fable 2 et téléchargé a nouveau chaque chapitre, le souci est là, le jeu se lance, mais contrairement à mon ancienne console, le jeu n'est plus en français mais en anglais coréen ( chinois traditionnel et une autre langue sont dispo, mais rien de français ), ce qui m'embête bien.

La seule solution que je vois, ce serai de l'acheter a nouveau, mais ca m'embête de dépenser une 2eme fois 40€, j'adore ce jeu, mais pas a ce point.

Donc voilà, vous conaissez tous les détails, si vous avez déjà eu ( ou non ) ce problème et que vous avez une solution ou des hypothèses, ce serai grandement aprécié.

Merci d'avance.

Sebastien.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 9 Applies to:

Please post in English.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

I have a "young" problem with fable 2:

Approximately one year ago (more or less), I downloaded fable 2 which(who) was divided into 5 "chapters", the first one was free, 4 others paying via the market games(sets) on the French live xbox.

Since, the console on which the purchase was made is broken, I thus bought the slim xbox 360, got back my gamertag and migrated the license(Bachelor's degree) of fable 2 and downloaded has new every chapter, the concern(marigold) is there, the game(set,play) dashes, but contrary to my former(ancient) console, the game(set,play) is not any more in French but in Korean English (traditional Chinese and another language(tongue) are available, but nothing French), what annoys me well.

The only solution which I see, shall be it to buy him(it) has new, but ca annoys me to spend one 2eme time 40€, I like this game(set,play), but not has this point.

Thus well, you conaissez all the details, if you have already had (or not) this problem and if you have a solution or hypotheses, shall largely be it aprécié.

Thank you in advance

( It's ce translation by a free translater it's surely not correct but help you more or less to understand my problem )

Sorry this didn't help.

A mi me pasa lo mismo. Yo lo compré en Español pero también me aparece en esos tres idiomas: inglés, chino y koreano. Espero que alguién nos pueda dar una solución.

Sorry this didn't help.