normal

puedo iniciar dos cuentas en una sola consola? 

mi hermano quiere jugar con migo en mi consola pero la verdad no se si pueda iniciar su sesion en mi consola al mismo tiempo que yo para poder jugar en linea...

Translation:

can I start two accounts on one console?

my brother wants to play with me in my console but the truth not is if it can log your on my console at the same time that I to play online...

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Con las dos cuentas que ha creado en la consola Xbox 360 que es capaz de iniciar sesión en ambas cuentas al mismo tiempo. Conecte un controlador e inicie sesión con su cuenta en primer lugar. A continuación, puede conectar el controlador dos e inicie sesión con su cuenta de hermanos. En cuanto a los dos jugando juntos en línea qué juego estás jugando Negro ops dos, halo cuatro. Ambos juegos tienen capacidades de I Belive pantalla dividida en línea. Esa es la única manera de jugar en línea juntos.

Sorry if the translation is incorrect if you can read english see below:

With your two accounts that you created on your xbox 360 console you are able to sign in both accounts at one time. Connect controller one and sign in with your account first. Then, you can connect controller two and sign in with your brothers account. As for you both playing online together what game are you playing Black ops two, halo four. Both of these games i belive have split screen online capabilities. That is the only way to play  online together.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.