NO PUEDO JUGAR CON OTROS EN LINEA,ME PIDE QUE PAGUE!! ESTO ES ASI POR QUE EN TODAS LAS OTRAS CONSOLAS ES GRATIS

[Title Translation: CAN NOT PLAY WITH OTHERS ONLINE, I ASK YOU TO PAY! THIS IS SO THAT IN ALL OTHER CONSOLES IS FREE]

NO PUEDO JUGAR CON OTROS EN LINEA,ME PIDE QUE PAGUE!! ESTO ES ASI POR QUE EN TODAS LAS OTRAS CONSOLAS ,PC ESTE TIPO DE JUEGOS  ES GRATIS.SI NO ES ASI LA VERDAD QUE ME EQUIVOQUE CUANDO LA COMPRE PORQUE LA PLAY JUGAS EN LINEA GRATIS ,LEE BLUE RAY ,CARGA LOS JUEGOS MAS RAPIDO QUE LA  XBOX , LO UNICO BUENO DE XBOX LA KINETIC ,PERO AHORA SE CONSIGUE HASTA PARA PC.SI NO ESTOY CONFORME ME DEVUELVEN EL DINERO?? AH Y LA GOLD EN ARGENTINA ESTA $ ARG. 2300 ,MIENTRAS QUE OTROS PAISES NO LLEGA A $ ARG.500.

[Translation: CAN NOT PLAY WITH OTHERS ONLINE, I ASK YOU TO PAY! THIS IS SO THAT IN ALL OTHER CONSOLES, PC GAMES IS GRATIS.SI NOT SO THE TRUTH THAT I WRONG WHEN THE BUY BECAUSE YOU PLAY FREE ONLINE PLAY, READ BLUE RAY LOAD THE GAMES MORE FASTER THAN THE XBOX, THE ONLY THING GOOD XBOX THE KINETIC, BUT NOW IS GET UP TO PC.SI NOT AM AS THEY RETURN ME THE MONEY? OH AND THE GOLD IN THIS $ ARG ARGENTINA. 2300, WHILE OTHER COUNTRIES DO NOT REACH $ ARG.500.] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Hey there soykeking! This type of thread is better off being posted in this forum: http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_feedback/default.aspx

There are people who look at those forums and take these types of posts mind. So please feel free to repost this over there so that they can take a look at your suggestions. ^_^

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

bueno antes que nada aca entre nosotros lo que en verdad vale la pena en xbox live son sus juegos arcade, su servicio en linea, sus actualizaciones no pesan tanto como la de la consola de sony( aveces hasta un 1gb) y sus dos grandes franquicias gears of war y halo ,  tambien puedes pagar tu año gold con tarjeta de credito que es mas barato pero viendo bien el precio en tu pais se me hace un abuso, aqui en mexico esta en 200 pesos arg el año y los microsoft points de 1500 estan en 90 pesos arg (haciendo la conversion de monedas),

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.