No puedo jugar, Black Ops 2 descargado

Hola!
Descargue el Call of Duty Black Ops 2, pero cuando lo juego, al terminar una partida de multijugador, o una mision en campaña, me aparece el error de que no se puede leer el disco!!

No entiendo porque si el juego es DESCARGADO!

Tambien descargue el Dead Rising 2 de Games Whit Gold, y al cargar, se queda en la pantalla de "Cargando" y de ahí no avanza!

No se si tenga que ver mi consola, o que sea mi disco duro!!

AYUDA!! 

[TRANSLATION:

Hello!
Download Call of Duty Black Ops 2, but when I play it, at the end of a multiplayer game, or a campaign mission, get me the error that the disc could not be read!
I do not understand because if the game is downloaded!
Also download the Games Whit Gold Dead Rising 2, and loading, stays on the screen "Loading" and then does not advance!
Not is if it has to do my PSP or my hard drive!
HELP!]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Hello iRoCKet,

Is this happening at start up or while your in the game? What you can first do is clear your system cache.

system settings> storage/memory> press (Y) on hard drive> clear cache>yes

If that does not work, delete the downloaded game and download it again from your download history. If that does not work, let us know. I will translate this via google translate too.

Hola iRocket,

¿Es que esto ocurra en el arranque o mientras estás en el juego? Lo que puedes hacer primero es limpiar la caché del sistema.

configuración del sistema> almacenamiento / memoria> prensa (Y) en el disco duro> borrar caché> Sí

Si eso no funciona, elimine el juego descargado y descargarlo de nuevo desde el historial de descargas. Si eso no funciona, háganoslo saber. Voy a traducir esto a través de google translate también.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.