MK 9: nach Update/Hotfix wird Online Pass nicht mehr erkannt

Hallo,

ich habe heute (20.06.2011) ein Hotfix/Update mit 4Mb für MK9 angeboten bekommen und dieses auch installiert.

Nun erkennt das Spiel meinen Kombat Pass nicht mehr und möchte dass ich einen neuen Code hierfür eingebe, auch das Löschen des Kombat Pass und anschließendes neu herunterladen und installieren ändert nichts.

Ich habe die UK-Version, meine Bekannten haben die EU-PEGI-Version und bei denen ist der Fehler nicht vorhanden.

Ist der Fehler zufällig schon bekannt, gibt es eine Lösung dafür oder kommt evtl. ein weiteres Update raus welches diesen Bug wieder behebt?

Ich möchte keinesfalls einen neuen Kombat Pass kaufen, jedenfalls nicht auf meine Kosten...

[Hello,

I have received today (20/06/2011) offered a hotfix / update with 4Mb for MK9 and this also installed.

Now, the game recognizes my Kombat Pass no longer want and that I enter a new code for this, including the deletion of the Kombat pass and then re-install it and nothing changes.

I have the UK version, my friend, the EU version of PEGI and where the error is not present.

If the error happened already known, there is a solution for it or come out maybe a further update that fixes this bug again?

I would not buy a new Kombat pass, at least not at my expense ...]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

What happens when you delete your Kombat Pass, clear your cache, and re-download it from your download history? Does it fail to recognize one has been downloaded entirely? To be sure, have you tried those steps, in that exact order?

Delete the content
System Settings > Memory > [select storage device] > Games > [select game] > [select content] > Delete

If the content is not in the above location, try looking in the Games folder for “Unknown Game”. Delete this and continue with the steps.

Clear system cache
System Settings > Memory > Highlight HDD, Press (Y) > Clear System Cache > Yes

Restart the system

Redownload from purchase history
Account Management > Download History > [select content] > Download Again

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hallo Fitzer,

vielen dank für deine Antwort.

Den Content zu löschen habe ich nur ganz kurz in Erwägung gefasst denn damit wären auch alle meine Spielstände weg.

Das wäre noch viel schlimmer als einen neuen Kombat Pass zu kaufen...

Die Lösung war den Pass und System Cache zu löschen, ich konnte gerade eben wieder Online gehen.

sPoT

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.