Me piden cosas para asegurar que mi cuenta estará bien [Ask me things to ensure that my account will be fine]

Hace dos semanas me robaron mi cuenta pero descubri que cuando me robaron la cuenta robaron lisencias de otros perfiles pero despues de una semana me llego un mensaje de una persona que decia que si si le regresara lo que le habia robado entonces yo decidi pagarselos por que es mala onda que te roben tus cosas pero despues de un tiempo me mando un mensaje que si no le pagaba las cosas que a habia robado me reportaria por robo de licensias

[Translation: Two weeks ago stole me my account but I discovered that when stole me the account stole lisencias of other profiles but after a week I get a message from a person who said that if if return you what you had then stolen I decided pay them for that vibe that steal you your stuff but after a while I send a message that if the things stolen had not paid me reportaria for theft of provice] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Tengo una pregunta, le robó su cuenta de la persona que lo robó? Bueno, en ese caso para tener una transferencia de licencia, tendrá que ponerse en contacto con soporte técnico de Microsoft en su región para ayudar a completarlo y tienen que volver a disfrutar de los muchos beneficios del oro.

Grimlike

[Translation:

I have a question, stole you your account of the person who stole it? Well, in that case to have a transfer of license, you will need to contact Microsoft product support in your region to help complete it and they have to go back to enjoy the many benefits of the gold.
Grimlike]

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.