Is quickscoping cheating?

Just wanna get your guys' thoughts on this. I was playing some games of Search today and I was quickscoping with my Barret. People were getting mad at me cause I got them everytime with a qs and they're like you cheater! I'm like dude chill your ***.. I don't think it's cheating but I'm just wondering what you guys think. 

Edit: Apparently t1ts is a bad word... yay forums. 

 

Discussion Info


Last updated July 3, 2018 Views 13 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Not cheating, but it's a rather cheap tactic on MW2. It wasn't bad in Cod4/WaW but when MW2 introduced SoH pro, all hell broke loose.

It's not cheating really, but it is cheap. I'd imagine your character would have some trauma to his face from having his scope ram into it with each shot though.

If you really want to quickscope, you would get the same effect with a shotgun. The spaz is practically a sniper anyways right?

No, just people who think everything that kills them is cheating.

No its not cheating.  It's just retarded.

Anyone who dies consistently from quickscoping deserves it. Not cheating.

Its not cheating, but it is exploiting the aim-assist.  QS to your hearts content, just don't act like it means you are a good player or anything, because its right up there with spamming the noobtube in the skill department.

Beast @ Yeah, I know. I just do it cause it's fun and better than running around with a ump or a noob tube for that matter.

To each their own. I play how I want to play as long as I have fun. :P

They were just mad because we kicked their butts on search :p

Pretty much and I just noticed I'm a silver now.. sadface :(

Oh well, Final Fantasy is gonna keep me occupied for a while lol.

[quote user="xDefySpace"]

Beast @ Yeah, I know. I just do it cause it's fun and better than running around with a ump or a noob tube for that matter.

To each their own. I play how I want to play as long as I have fun. :P

[/quote]I wasn't trying to be an *** with my post, but it does kinda look like it.  Sorry for that.  I just get irritated at people that think they are teh awesomesauce because they can do it.  Im a firm believer in playing to have fun so do what you want.  I know I do. ;)

 

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.