Zal Xbox One betere ondersteuning krijgen voor het vlaams en waals gedeelte?

Zal de Xbox One een betere ondersteuning krijgen voor de verschillende landsdelen?

Niet zoals nu dat je met een vlaamse account de helft slechts kan downloaden in het frans etc etc... Graag antwoord hierover anders ga ik over op PS3.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 6 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Tja zal je moeten wachten tot die hier uiteindelijk beschikbaar is hé.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

dan zal het een overstap betekenen denk ik. Had eigenlijk al lang opgelost moeten worden en op den duur geraak je het echt moe....

Sorry this didn't help.

Dat zou in elk geval de bedoeling zijn dat de NL taal beter werkt.

Moet wel zeggen we hebben ons forum precies terug op zijn plaats?

Sorry this didn't help.

Ik volg alle Beta updates met direct contact naar hen toe.

Dus ik probeer dit zeker en vast aan te kaarten als België in de updates tevoorschijn komt.

Sorry this didn't help.

Software Update In september volgens gamemania. => De BE xbox one  komt trouwens dan ook uit.

---------

De xbox One (incl garantie) uk versie is trouwens te bestellen (vanaf volg vrijdag verkrijgbaar) bij gamemania.

Alle Accesoires en games komen volg week ook binnen.

bron Gamemania

Sorry this didn't help.

Het zou ook geweldig zijn moest een volledige Engelse interface beschikbaar zijn voor alle landen en niet alleen de landen die Engels als hun officiele taal hebben. Ik wordt er gek van als men interface in het Nederlands is in game bv zoals in Halo:Reach "Dubbele moord, sluipmoord, hoofdschot" klink gewoon niet goed

Sorry this didn't help.

Ik kan nu al zeggen dat het niet het geval is... Ik ben een beta previewer en bezorg hun ook feedback incl. screenshots en een uitgebreide uitleg over wat er fout is... Maar ik krijg zeker al geen feedback van hun en ze doen er ook niets aan! NIETS!

Ik bezit nu al een 3-4 maand een Xbox One... uit Spanje! Mijn games zijn gekocht oftewel op de US marketplace oftewel in een winkel hier in Leuven... en dan nu de oh-zo-grote verrassing...

Mijn taal en land staan op Engels/United States, alles zou dus in het ENGELS moeten staan, maar nee hoor, de meeste achievements en hun omschrijving staan in het FRANS!!!!

Stoort mij echt enorm!!! Ik versta geen Frans en ik praat geen Frans... Ik woon in VLAANDEREN en het stom geo-location systeem van Microsoft is totaal ontregeld en denkt dat ik in de WALEN woon!!  ze steken de schuld altijd maar op "foutje in het account, ff opnieuw downloaden" of dergelijke excuses.

Wat ik ook niet snap is dat het hoofdbedrijf van Telenet, alsook mijn IP adres terugping'ed naar MECHELEN, gelegen in VLAAMS BRABANT!!! (ja idd, daar praten ze VLAAMS!) en toch zet MS nog altijd mijn achievements in het FRANS. Dan verander ik mijn land naar NEDERLAND, waar ze helemaal geen FRANS praten en toch staat alles nog in het FRANS, ik heb denk ik 2 games waar de achievements in het ENGELS staan beschreven, en zelfs 1 game (watch dogs) dat volledig in het NEDERLANDS is...

Dus ondanks dat ik zeg dat mijn taal "NIET-FRANS" moet zijn, zet hij alles om naar die taal, buiten achievements en de omschrijving ervan.

Voor zover ik weet en ervaren heb van mij vrienden, werkt dit probleemloos bij Sony... Mijn Playstation 2 stond zelfs in het PERFECT NEDERLANDS!!! Terwijl Microsoft aan ons support weigert en zelfs weigert van het te onderzoeken. Op de Xbox 360 kregen we na 10 JAAR!!!!! eindelijk Nederlandse taal aan de 360 toegevoegd en waren de Franse reclame issues ook opgelost. En dan denk je dat ze hun lesje geleerd hebben... zitten ze weer met hetzelfde probleem.

ZERO SUPPORT FOR DUTCH/FLEMISH people! Zeker als je kijkt naar *** & wat "Automatisch" vertaald word door google translate... geweldig gewoon! Mijn Xbox blijft in het Engels staan, in de hoop dat de Achievements ooit op een dag terug in het Engels zijn... *** het hoort!!!

Sorry this didn't help.

Heb inderdaad hetzelfde. Tijdens de preview van de nieuwe regio ondersteuning gemeld. Zou doorgegeven worden aan de developers, maar tot nu toe is er nog niks veranderd. En ik vrees dat dit ook niet zal veranderen. Zucht... MS, get your act together...

Sorry this didn't help.

Ik heb mijn xboxone in december in Duitsland gekocht, taal ingesteld : Engels, locatie : Ierland (was makkelijk ivm Euro). Vanaf donderdag kan je nu ook kiezen voor Nederlands en Belgie, maar van een gesproken taal (voice commands) is er dan geen sprake. 9 maanden, had al vader kunnen zijn :-) maar microsoft, de softwaregigant, is niet bekwaam om op die nederlandse spraakherkenning in te voeren ...

Sorry this didn't help.

Dus als ik het goed begrijp is het niet mogelijk om een Xbox One in het engels te zetten en de Belgische marketplace te gebruiken? En uw kinect is eigenlijk ook waardeloos sinds het geen nederlands kan?

Pfff... Ik wou er deze maand nog ene kopen maar daar zal ik dan toch wel ff met wachten.

Sorry this didn't help.