Xbox Scratching discs

hey gamers, im having a issue where i dashboard when im done with a game(like always) and when i eject my game from the disc trey it is spinning. i found out by looking at my disc that it is starting to scratch my discs like crazy. what do i do? please help!!!!!

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

puesssssss yo necesito ayuda, bueno el caso es que a mi disco como que se rayo del circulito chiquito mas oo menos yy cuando lo juego no agarra, que puedo hacer para que agarre ooo ya de plano no va agarrrar?? bueno espero que me ayuden necesito hacer algo. he escuchado que si lo instalas yy este rayado el disco lo leee es verdad?? bueno espero respuestas gracias, saludos,

aaaa y el juego que no me agarra es left 4 dead 2.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

@UGOAxTITANSzZ74

Thats a problem. You could always call in a repair to get it fixed. If you have a slim, You should still be under warrenty, If you have the original 360 then you may have to pay to get it repaired. Call support for your area

@SeveralVirus3

Eso es un problema. Siempre se puede llamar a una reparación que te lo arreglen. Si usted tiene un diseño delgado, usted debe estar bajo Garantia, si usted tiene el original 360, entonces podría tener que pagar para su reparación. Llame al soporte de su área

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.