Xbox opdateringer

Synes lidt der mangler nogle vitale opdateringer til Xboxen.. hvor enige er folk??

1: Xboxen mangler kombatilitet til at kunne genkende NTFS filsystemet fra externe hardiske.. Microsoft siger selv at vejen frem og fremtiden bliver at hente spil fra nettet og ligge ned på en harddisk og overføre fildata.. men FAT32 systemet som Xboxen kun kan genkende kan kun  håndtere op til 4GB data af gangen..

2: Xboxen mangler software der kan køre MKV filer eller Blueray filer generelt.. Bluray er fremtiden inden for film men Microsoft halter håbløst bagefter og insistere på at Xboxen ikke skal bruge det. + at Blueray filer fylder 8gb+ hvilket er for stort til at et FAT32 filsystem kan håndtere det ved en overførsel.

Lige ud over de 2 punkter så synes jeg at Xboxen har nogle fede features.. jeg bruger den som min hjemmebiograf koblet op til mit trådløse netværk så jeg kan streame film fra min PC  igennem Media center.. problemet med det er bare at man skal have en voldsom god internet forbindelse.. langt højere forbindelse end en almindelig indtjening kan betale. men hvis man kan nøjes med Xvid og AVI så rækker det med en 10.000/1012 forbindelse.. men skal man have HD med så skal man langt højere op.. gerne op i en 5gigabit upload hvilke er pænt dyrt..

Hvor om alting er så synes jeg lidt at microsoft modsiger sig selv ved at nægte Blueray til Xboxen og ikke opdatere softwaren til at kunne samarbejde med NTFS og samtidig sige at downloading at enorme mængder data er fremtiden og at skiver vil udgå. så er man lidt nødt til at have et system der kan håndtere mere end 4GB af gangen :)

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

hvis jeg skal have fjernet mit kredit kort på xbox hvad skal jeg så gøre

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

hvordan sætter jeg min xbox360 sammen med min pc med windows 7,så jeg kan hente min musik over til xboxen?...og ved du hvordan at jeg kan få min tv tuner fra boxer tv med 200 gigabit til at optage på med der er en netstik i hvor jeg har sat det hele til pc-xbox-boxer harddisktuner og anlæg via hdim

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.