xbox op het netwerk -> internet

Hallo

Ik ben al een tijdje bezig om met mijn xbox op het internet te komen...helaas tot op heden zonder succes.

Mijn internetverbinding heb ik van Telfort, de modem die ik heb is een: Zyxel Prestige 2602HW-61

Ik ben begonnen met de standaard instellingen met automatisch toewijzen enzo.. Dat werkte niet, daarna ben ik zelf maar het een en ander in gaan stellen.

Wat ik gedaan heb:

In de router heb ik bij de NAT instellingen (sua only) alle poorten opengezet voor ipadres 192.168.1.44. Dit is ook het ip adres dat ik ingevoerd heb in de xbox. (hiervoor specifiek de poorten 88 en 3074 open gehad icm het bovenstaande ip... hielp niet, vandaar nu alles maar open

Het subnet mask het ik via ipconfig /all opgezocht, 255.255.255.0 De gateway is het zelfde bij als de primary en secondary DNS Deze heb ik ook handmatig ingevuld. Verder heb ik bij de additional settings in de xbox ook bij advanced settings het ip adres van mij router neergezet en het MAC adres van mijn laptop. (als mac adres ook het ip van mijn laptop geprobeerd.. hielp niet.)

Geen idee wat ik fout doe.. wie o wie kan mij helpen. Ik **** het graag, alvast bedankt!!

groetjes Henk

[Hello

I have been trying to use my xbox on the internet to come ...unfortunately so far without success.
I have my Internet Telfort, the modem I have is: Zyxel Prestige2602HW-61
I started with the default settings to automatically assign stuff .. Thatdid not work, then I only own a thing in these practices.
What I did:
I ordered the router's NAT settings (sua only) put all the gates openfor IP Address 192.168.1.44. This is the IP address I have enteredinto the Xbox. (requires specific ports 88 and 3074 had acombination of the above open ip ... did not help, why now all but open
The subnet mask I use the ipconfig / all looked up, 255.255.255.0The gateway is the same as in the primary and secondary DNSThis I also manually entered. I also in the Additional settings in theadvanced settings to xbox also the IP address of my router and put down the MAC address of my laptop. (mac address as well the ip of my laptop tried .. did not help.)
No idea what I'm doing wrong .. Who oh who can help me. I like tohear, thanks very much!

Greetings Henk] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 8 Applies to:

Xbox Live was die problemen met hun netwerk de afgelopen week en kan zijn waardoor het probleem dat u met vermelding van. Als het niet is opgelost vandaag, aangezien de Xbox Live-service alert is geannuleerd, zou ik direct contact op met Xbox stel voor ondersteuning via de telefoon.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.