Xbox maakt ronde krassen

Ik Heb een Spelletje Gekocht ( Gears of war 3 ) En bij Elk Spel van de Xbox. Maakt Het een Mooie ronde Krats.

Hierbij Raad ik U personelijk Aan om De Xbox niet tekopen. DIT IS VERSLONDE GELD!!! 

4-10-11 

Wij hebben naar Microsoft Gebelt

Medewerker aan de Lijn zegt dat ze Niks kunnen doen!

Microsoft trekt zich Hierbij terug!

Als dit Subject Wordt Verwijderd Wordt dit Personelijk gestuurd Naar Kassa.

Met vriendelijke Groetjes.

Deheer Brian.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 111 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Beste Harry Rasing,

Blijkbaar ken je het probleem niet of werk je bij microsoft.

Ik kan me best indenken als ECHTE GAMER. dat als je spellen er in doet en je hem op een plek legt waar er niet tegen aan gestoten wordt en genoeg ruimte heeft om de ademen ( SUKKELS ) en er dan krassen op komen erg lelijk is.

ook als je belt naar de helpdesk wijsneus melden ze je dat ze het probleem niet kennen. DUS EN DAN.

je gaat opzoek naar een oplossing want ik weet nu dat het software matig is en dat bepaalde consoles gewoon dat probleem kennen en ik vind dat microsoft deze gewoon moet erkenen en een oplossing moet zoeken.

ander verkopen ze in de toekomst gewoon minder Xboxen en hebben of krijgen ze een slechte naam.

Mvg.

Bob Westerbrink

Veendam

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Toen ik men xbox haalden rade de verkoper mij al aan om te installeren van spellen heb dat ook altijd gedaan en heb pas 1x krassen gehad die zo ernstig waren dat ik het spel niet meer goed kon spelen maar was ook meer door mezelf ( paar keer disc laten vallen enzo in een droke bui ) heb toen zo een kit gebruikt die krassen weghaalt en men disc goed schoon maakt en nu werkt die weer. En zoals al eerder gemeld werd zet je xbox op een stabiele plek eentje waar je het niet snel omstoot ofzo. En geef het de ruimte om te ademen !

Sorry this didn't help.

en dan begonne ze gelijk noch te zeiken dat ze het kon makencdoor   software  te downloade...heb ik daar een heel uur aangezeten heeft het zelfs nog meer naar de zak geholpen. heb ik letterlijk gezegd dat die xbox het kapot heeft gemaakt vragen ze voor een repair.. nee joh die homo´s willen enkel meer geld,  heb ik die mieten gevraagt of zo een tenminste 1 game terug konde geve... nee joh ze zegge enkel dat da ni gaat en dat ik mijn xbox MOET! laten maken of anders online games moet kope wie koopt der nu games online enkel tamme,verslaafde zotte doen dat! en nu weet ik het waarom dat ze het 360 noemen... als je 3 games kapot maakt kost het 180 euro en dan nog is de xbox die er 360graden krassen inzetten kost dan weer 180 euro zonder online(***) jah jonge da 360 euro naar de balle en dan kank de games nog niet eens verkopen... hebt wat op gezocht en als je je xbox laat bewegen terwijl er een spel inzet... jup naar de zak en die support wou dat niet eens gelove zeg ik dat hem dat moet opzoeken... doet hem dat niet wegens veiligheid redenen zeg ik hem dat het mij niet kan schelen dat het voor mijn veiligheids redenwaren omdat ik toch maar flup windows heb... ne joh gekunt er gewoon niet mee overhandelen... van mij mag die flut windows maar gehackt worden hoor...

Sorry this didn't help.

Je moet je cd op xbox instraleren.

Dan gaat hij maar vier seconden draaien en dan stop hij met draaien, kun je verder spelen.

Maar, het kost wel veel geheugen.

Sorry this didn't help.

he gast ik weet niet wat je zeurt maar zoals Harry Rasing al zei het kan door jezelf komen. Ik heb het zelf ook een keer gehad bij mw2 dit kwam om dat iemand mijn xbox optilde en scheef hield. Ik ben naar de 1e de beste gamewinkel gegaan die ook 2e handsgames verkoopt en daar hebben ze (meestal) een machine die een disc weer kras vrij kan maken het kostte 5 euro en kon gewoon weer verder gamen. Het istrouwens wel een uitzondering want zo vaak zal een xbox geen discs kapot maken dus hoop dat je geholpen bent en als je zo'n zeikerd bent koop een ps3...

Sorry this didn't help.

Zucht......Sommige mensen kunnen blijkbaar niet normaal spellen om nog maar te zwijgen over het ontbreken van normale interpunctie.

Ontopic: Ja idd succes met naar Kassa gaan, die hebben dit echt al jaren geleden behandeld, dus daar gaan ze niet nog een keer aan beginnen. Op zich is dit natuurlijk wel een hardnekkig probleem,  maar om dan gelijk je frustratie te gaan uiten op Microsoft is wel erg overdreven.

Sorry this didn't help.

Mag ik vragen waarom jij een oud forum bumpt? dat is nergens voor nodig. Als je de FAQ's had gelezen had je geweten dat je in dat TOPPIC over jou probleem moest posten, en NIET een oud forum bumpen. Als er hier iets is gebeurd wat volgens jou "schelden" is dan had de forum mod deze reacties wel weg gehaald... Voor deze keer geef ik je de link naar het corecte topic, maar bump geen oude fora's meer aub. => forums.xbox.com/.../1655.aspx

Sorry this didn't help.

neej het ligt zowiso aan de xbox ... heb al 3 games die daardoor kapot zijn gegaan had microssoft daarvoor gecontacteert en die lullen! willen zelfs niet 1 game unlocken voor mij zo dat ik het gratis kan downloade... als het krassen zijn in een perfecte ronde vorm is is het van de xbox... achja wat kunnen we er aan doen ... de ps4 kopen

Sorry this didn't help.

beste iedereen,

Al eest wil ik zeggen dat er nogal overdreven reacties zijn met scheldwoorden enz, dat is niet de bedoeling om een probleem op te lossen. Ten 2de ik heb precies het zelfde probleem, Ik kan jullie foto's laten zien van mijn spelletjes, ELK spelletje van mij heeft zo'n kras mijn X-box staat in een kast waar je zelf bijna niet aan kunt komen, ik woon ook niet langs de sporen. Dus snap ik niet waarom AL mij spelletjes kapot zijn. Ik wou het eerst niet geloven dat het door mijn X-box is maar als da op elke Disc hetzelfde is dan kan het gewoon niet zijn dat het mijn fout is.

MVG Panda

Sorry this didn't help.

LOL

Sorry this didn't help.