Xbox Live strul

Hej hej, hoppas jag kan få svar och hjälp här, om den är postad i fel forum så säg till.

Jag har Live Gold men har inte lyckats kontakta Xbox Live fullständigt på 4 dagar och vet att det inte har legat nere hela tiden. För det mesta misslyckas inloggningen till Live men ibland loggas jag in och får jag upp Friends och kan se vad de gör men inget övrigt från Live. Två gånger har jag fått upp Marketplace etc men kan inte ladda ner något eller se videos. Om jag startar någon sådan aktivitet som kräver nedladdning så får jag efter ett tag ett felmeddelande.

Jag har provat alla tips från xbox.com/support.

Jag har inget modem eller router mellan xbox och bredbandet och jag har ställt Network inställningarna till Factory Default.

Bredbandsbolaget säger att de inte har några driftstörningar eller stängt några portar som ska påverka mig.

Dessa Status Codes har jag fått i felmeddelanden och jag har försökt med lösningar som MS föreslår för dessa:

8b010010

80072ee2

335A-0000-D080-0200-8007-2746

Poster relaterade till dessa felkoder verkar vara äldre och härstamma från senaste uppdateringen. Det förvånar mig att jag får det här problemet nu.

Kan någon komma med tips eller lösning?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:

Ursäkta formateringen.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Om du har twitter så kan du kontakta http://twitter.com/#!/XboxSupport med felkoderna. Annars är det nog lättast att kontakta telefonsupporten.

Sorry this didn't help.

Vet inte om det hjälper över huvud taget, men några har haft problem efter senaste uppdateringen.

Efter att tagit bort den senaste uppdateringen och laddat hem den igen, har många problem blivit lösta.

Sorry this didn't help.

testa och koppla en kabel mellan ditt trådlösa modem och ditt xbox för du ska ha ett uttag som du kan koppla in en nätverks kabel. Funkar inte de så får du ringa till xbox eller ta med ditt till nån polare som det funkar hos å kolla om det är fel på ditt xbox eller nått annat peace

Sorry this didn't help.