Xbox Live Konto

Hei. Jeg og en venn har tenkt å lage to nye xbox live brukere. Fordi vi fikk lyst til å begynne helt på nytt med alt! Jeg bare lurte på en ting. På den xbox live accounten jeg har nå, har jeg sånn automatisk fornyelse av live betaling. Hvis jeg sletter denne accounten jeg bruker nå, må jeg fortsatt ringe inn å si ifra at jeg vil avslutte medlemskapet før jeg sletter den eller skjer dette av seg selv?:)

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 6 Applies to:

Glem det, trodde jeg bare kunne slette accounten. Istendfor å ringe inn for å avslutte den. ;)

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

vet du hvordan vi skifter foreldre på xboxsen, vist du skjønner sånn at det står når du må gå inn på xbox live så må du akseptere noen vilkår og da må foreldren væreover 18 år eller akkuratt fylt 18 år og den jeg har er ikke 18år så jeg lurte bare på om det går ann å skifte til en annen foreldre sånn at eg kan gå inn på xbox live igjen. TAKK VIST DU KAN :-)

Sorry this didn't help.

"vet du hvordan vi skifter foreldre på xboxsen, vist du skjønner sånn at det står når du må gå inn på xbox live så må du akseptere noen vilkår og da må foreldren væreover 18 år eller akkuratt fylt 18 år og den jeg har er ikke 18år så jeg lurte bare på om det går ann å skifte til en annen foreldre sånn at eg kan gå inn på xbox live igjen. TAKK VIST DU KAN :-)"

Du kan skru av foreldrestyring (Parental Control) kun om dine foresatte gjør det. Regner med at de har aktivert det med en god grunn.

Sorry this didn't help.

Får opp meldingen: "The current profile is not allowd to play on Xbox live"

Hva er grunnen? (alder?, jeg er over 40 år)

Sorry this didn't help.

Det kan være flere årsaker til at du får den meldingen. Xbox Live Gold medlemskapet ditt er utløpt, kontoen er sperret eller spillet du prøver å spille krever en viss aldersgrense og kontoen din er registrert med feil fødselsdato.

Sjekk med andre spill, sjekk om du fortsatt har Xbox Live Gold, sjekk fødselsdatoen på kontoen og sjekk epost tilhørende kontoen om det er kommet melding fra Microsoft.

Her er noen linker til steder du kan sjekke:

account.xbox.com/.../SubManage

commerce.microsoft.com/PaymentHub

account.microsoft.com/profile

Sorry this didn't help.