Xbox live Gold > Acc gebonden / IP

Aye,

Ik weet niet zeker of een 'gold' lidmaatschap account gebonden is of aan 'me huis'. Met andere woorden, kan ik bij andere mensen (met me eigen xbox & account) ook inloggen op xbox live gold?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Nee je zit niet vast aan je huis. Je kan (voor nu nog) je gamertag op een USB stick plaatsen samen met je safed games (eventueel DLC). Dan kan het account overal gespeeld worden. Over een maand dan gaat het zelfs nog simpeler met het nieuwe dashboard. Gewoon inloggen en klaar. Dan hoeft die USB ook niet meer.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

[quote user="jemarari"]

Over een maand dan gaat het zelfs nog simpeler met het nieuwe dashboard. Gewoon inloggen en klaar. Dan hoeft die USB ook niet meer.

[/quote]

Toevallig van de week voor het eerst sinds lange tijd mijn account weer eens moeten recoveren. Duurde ruim 1 uur, vraag me toch af als zo meteen al onze gegevens "in de cloud" staan hoe lang het dan duurt om in te loggen.

Hopelijk niet net zo lang als nu het recoveren duurt

Sorry this didn't help.

Een uur?!? Man! bij mij nog geen 1 minuut. Kan dat niet ergens anders aan liggen?

Sorry this didn't help.

Bij mij is 't inderdaad ook zo klaar. En je hoeft je account toch niet op een usb stick te zetten? Heb namelijk wel eerder met mijn account bij anderen ingelogd... Gewoon doormiddel van recoveren.

Sorry this didn't help.

Ik denk dat het  er mee te maken heeft hoeveel veschillende spellen je gespeeld hebt.

Ik speel vaak samen met een vriend van mij die niet zo veel spellen heeft en zijn account is zo gerecovered.

Ik heb wel veel spellen en dan duurt het lang. Zowel bij hem als bij mij thuis.

Mijn account bevat schijnbaar veel data. Hoorde dit overigens ook van een Live vriend van me die ook zo veel spellen heeft gespeeld.

Omdat het zowel op mijn console als local bij die vriend van mij op zijn console zo lang duurt, heeft het toch alleen met de account te maken..

Sorry this didn't help.

Ja, toen ik mijn account maanden geleden (of een jaar, ik weet het niet meer) heb recovered duurde dat ook minstens 2 uur, waarschijnlijk 3 of meer. Ligt volgens mij inderdaad aan hoeveel games je speelt, en dan vooral DLC en arcade games waar allemaal licenties aan verbonden zijn. (Denk ik)

Sorry this didn't help.

[quote user="frank d g"]

Aye,

Ik weet niet zeker of een 'gold' lidmaatschap account gebonden is of aan 'me huis'. Met andere woorden, kan ik bij andere mensen (met me eigen xbox & account) ook inloggen op xbox live gold?

[/quote]

Als jij je Xbox los koppelt en (met HDD=gamertag)) meeneemt naar een ander, kan je daar gewoon inloggen met jouw account op Xbox Live.
 Straks gaat Microsoft ook alles in 'the Cloud' stoppen wat veel dingen een stuk aangenamer maakt.

Jouw Gold Lidmaatschap is verbonden met Jouw Gamertag. De Gamertag staat over het algemeen opgeslagen op de Hard Disc Drive (HDD).

Als je op een 'lan-party' je Xbox mee zou nemen en zou inprikken op het internet, kan je ook gewoon online gamen...
Greetz 

Sorry this didn't help.