Xbox 360 in het Nederlands?

Zou het misschien mogelijk zijn om ooit het Xbox 360 Dashboard, Twitter, Facebook, Avatar Editor, Video Kinect etc. in het Nederlands te verkrijgen? Ik vind het niet zo erg dat alles in het Engels is, maar het zou wel makkelijker zijn als alles in het Nederlands is...

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:

Trouwens, sommige dingen bij Xbox.com (die in het Nederlands vertaald is) kloppen niet.

Zou zijn sommige items bij het nieuwe Forum in het engels, en is er een grote "tyop" bij het bekijken van de vriendenlijst:

Voor het laatst gezien op 12-5-2011 speelt Xbox.com

Zou dat niet dit moeten zijn?:

Voor het laatst gezien op 12-5-2011 en speelde Xbox.com

Maarja, ik vind het nog steeds wel goed dat Xbox.com überhaupt in het Nederlands is, maar ik zou het Dashboard ook wel in Nederlands willen...

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

By the way: Kom niet aanzetten met "Dat gaat niet, er zijn daar meer strings aan verbonden", want dat is niet zo :p

Als iemand online is, staat er "Spelen", wat niet "Speelt" is :p

Sorry this didn't help.

Het zou opzich wel kunnen dat het dashboard helemaal Nederlands is alleen ik denk dat we daarmee dan niet de enige land zijn waarvan ze zeggen of het in hun eigen taal kan.

Dat je nu al dingen in het dashboard wel eens in het Nederlands ziet heeft te maken wat er op disk staat en wat er opgehaald word aan content via internet. Als je de console offline gooit zie je daar niets van en is alles engels. Ik denk dat met name rekening gehouden word met het geheugen van de 360 die ze het meest aan de game ervaring willen spenderen dan aan dasboard taal. Wellicht een punt voor discussie of het feedback forum voor de [nexgen] console want het zou wel handig zijn. Lekker in je moerstaal.

Over hoe het soms op de site staat is tja... ze bedoelen het goed. Misschien eens een Nederlander in dienst nemen bij de programmering.

Sorry this didn't help.