Xbox 2e hands onzekerheid

Beste Leden,

na weken twijfeling heb ik toch besloten een Xbox One aan te schaffen.

Ik heb nu een betrouwbare 2e hands verkoper gevonden die voor een mooie prijs zijn Xbox weg doet met 4 spellen:
Hierbij bied ik mijn Xbox One 500GB aan.
Hier zitten 4 spellen bij:- Call of Duty: Advanced Warfare (Disc)
- Assasins Creed: Unity (Gedownload op de Xbox)
- Assasins Creed: Black Flag (Gedownload op de Xbox)
- Call of Duty: Ghosts (Overgedownload op de Xbox, maar op elk account te gebruiken)

Verder zit de doos er nog bij en is de Xbox met 1 controller.
Xbox Live, wat je nodig hebt om online te spelen, loopt nog tot 1-1-2016 voor de hele Xbox.

Nou heb ik wat onzekerheid over de games die (gedownload) zijn. De fysieke aanwezige game is Call of Duty: Advanced Warfare (Disc) deze zal uiteraard nog speelbaar zijn als ik een nieuw account aanmaak met me eigen email adres en me eigen gamertag (dat denk in iedergeval)

Nou zit mijn grote onzekerheid in de gedownloade games, zijn deze nog speelbaar voor mij als ik het account van de ''verkoper'' niet ga gebruiken (wat uiteraard logisch is)

Ik hoop een goed antwoord te kunnen krijgen!

Groeten,

Rick.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Je *** de digitale games blijven spelen zolang zijn gamertag op de Xbox blijft staan (en in sommige gevallen moet zelfs ook met zijn account ingelogd zijn).

Op het moment dat je zijn gamertag verwijderd zijn deze games niet meer speelbaar.

Dan zou je dus alleen de physical games nog kunnen spelen.

Hetzelfde geldt voor het Live account. Je *** via de Xbox het Live account "sharen", maar ook dan zal zijn gamertag op de Xbox moeten blijven staan.

Hou er ook rekening mee met een tweedehands Xbox dat de console gebant kan zjn voor online spelen (door marketplace theft bijvoorbeeld).

Wat misschien een betere optie is om als je voor zekerheid wilt gaan gewoon een nieuwe aan te schaffen. Met het huidige aanbod kun je vast wel een bundel vinden met een game die je aanspreekt, en op Marktplaats kun je altijd nog wel een physical copy van de CoD's vinden.

Just my 2 cents

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Beste,

helemaal geweldig en bedankt voor je antwoord.

eigenlijk wil ik hem wel resetten maar ik weet niet of dat moet. Ik wil gewoon me eigen echte gamer tag aanmaken. (nieuwe achievements, etc) dat is wel gewoon mogelijk? Los van zijn account?

met vriendelijke groeten,

Rick Brouwer

Sorry this didn't help.

Beste Rick

Als het goed is is het spel gewoon speelbaar maar zodra jij de xbox one reset oftelwel formateren en naar de standaard xbox instellingen gaat dan zijn de spellen weg en ook niet meer terug te krijgen aangezien dat spel op een andere account is geregistreerd  en nu zeg jij dat je er xbox live bij krijgt? maar moet je die key nog invullen dan want je kan geen xbox live door geven ja keys die nog geactiveerd moet worden naja die discs kan je zoieso ten allen tijden afspelen dus dat is het probleem niet. Groeten, Devin. mocht je nog wat willen vragen kan je me ook een mail sturen @gamertag Angerb0yNL of desnoods via microfoon.

Sorry this didn't help.