x-box360 nog steeds te warm worden

dit ken iedereen vast wel en heeft het ook wel eens mee te maken gehad , het te warm worden van de x-box 

ik heb mijn x-box al  10 maanden in mijn bezit  en het staat in een goed geventileerde ruimte, het vreemde is hij slaat gewoon vast

als eerste dacht ik dat de harde schijf te vol zit maar dat kan het gewoon niet zijn  normaal heb ik in totaal 3 spellen op geslagen op 250 gig. en daar zou het niet zo moeite mee moeten hebben .  als ik s avonds een spelletje wil spelen dan druk ik via mijn controller de console aan en start hij normaal op en als ik er 3 tot 4 uur  intensief bezig ben dan **** je de ventilator op een hogere frequentie draaien en als je je hand er boven houd, dan denk hier kan ik best wel een eitje op laten bakken

het word echt te warm  dit kan gewoon niet goed wezen voor het apparaat  dit voorval had ik ook met mijn 1e witte console ook en daar voor kon je ook een extra ventilator opzetten en je had gewoon geen probleem verder (alleen buiten de killing red ring dan}. mijn vraag hebben julie allemaal  ook dit voorval gehad ???

zou er dan ook geen extra ventilator voor te koop zijn?? ( ik zelf denk van niet ,of het moet nog in ontwikkeling zijn.) grtn seriousshadow

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

Het installeren van zo'n buitenboordventilator doet meer kwaad dan goed.

Ik heb ook een xbox slim, maar die warmte betekent juist dat de xbox goed zijn werk doet met het systeem koud houden :)

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Vaak hoef je je weinig zorgen te maken over de voelbare hitte, zoals al eerder is beschreven.
Voel maar eens aan de oplader van bijvoorbeeld een iPhone, dat ding wordt soms gloeiend heet...
Een laptop aan de onderkant na enkele uren gebruik, gloeiend heet, kortom dat is niet er.

Als je Xbox echt uitvalt en foutmeldingen geeft vanwege over-heating dan kan je altijd even contact opnemen met de Microsoft Helpdesk!
Je hebt je Xbox pas 10 maanden dus je hebt nog garantie. Ik zou even bellen en kijken wat ze voor je kunnen betekenen. (mits je Xbox 360 dus foutmeldingen van over-heating geeft en zichzelf uitschakelt)

Succes!
Greetz

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.