WD Elements Desktop Externe Hdd 2TB op Xbox 360

Hallo,

Ik wil graag de Western Digital Desktop Elements 2 TB aan mijn xbox 360 hangen, om HD films en muziek te bekijken op mijn XBOX 360.

Is dat mogelijk met deze schijf? Ik weet dat hij FAT 32 geformatteerd moet worden, maar heb ooit eens ergens gelezen dat er max 1TB wordt ondersteund?

Is dat al veranderd in een recente update of gaat deze schijf niet werken op mijn 360 (Slim 250 GB)?

Alvast bedankt!

Sander

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

Ja hij komt als het goed is morgen binnen. Mocht het nou niet werken kan ik hem gewoon aan mn PC hangen en blijven streamen. Zou wel jammer zijn... ;)

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Altijd graag gedaan.Ik ben wel benieuwd naar de uitkomst. Zal mij ook wel tot nadenken zetten wat ik nog zal doen in de toekomst. Elk stukje info daarin is altijd mooi meegenomen.   ;-)

Sorry this didn't help.

Ik laat het sowieso morgen hier weten of het werkt! In ieder geval bedankt voor je uitgebreide antwoorden!

Sorry this didn't help.

Je kan altijd kijken of dat werkt natuurlijk, als je nog niet zoveel data hebt, ff backuppen voor de zekerheid, en dan ff zien hoe dat uitpakt bij een test.

Mocht je toevallig nog in de Beta enzo mee hebben gedaan en je hebt onlangs een update hebben gehad (volgens mij iets van 2 a 3 dagen terug) zou je ook in het aparte forum die daarvoor bestemd is kunnen reageren en is het wellicht uit te proberen.

Over dat het niet ging om de safedgames, ja, dat was me wel duidelijk ja. ;-) lol

Sorry this didn't help.

www.ehow.com/how_4486548_use-regular-external-hard-drive.html

En even voor de duidelijkheid: Savegames enzo hoeven er niet op. 250 GB is zat voor mijn files voor de XBOX.

Sorry this didn't help.

Ik heb gehoord van mensen dat ze een 1TB schijf via USB gewoon kunnen gebruiken, na een update?

Zelf gebruik ik op het moment vaak TVersity, dat werkt ook wel goed, maar is handiger om niet te hoeven streamen.

Sorry this didn't help.

Hoi Sander,

Het is helaas niet mogelijk een externe harde schijf via USB aan te sluiten dan alleen als er een OS van Microsoft tussen hangt. Vooralsnog maakt de USB (als dat dan al wel niet ondersteunt word) er een 16GB van terwijl je een 2TB (1.8) aan board hebt.

Een desktop computer, laptop, dedicated server of een NAS sever («« die laatste voornamelijk wil ik juist ontsettend graag hebben!!) zou beter zijn. Als er maar een minimum Windows OS (SMB/CIFS) op staat waarin je minimaal de Media Player de opdracht kan geven om bestanden te delen in je netwerk. Dit bestuur je via een andere computer waarmee je in feite de NAS configureert. Een NAS heeft voor de rest namelijk geen toetsenbord of monitor nodig omdat deze als server word gebruikt en staat geheel los en kan je van alle computer xbox of wat voor media console dan ook, de bestanden oproepen.

Sorry this didn't help.