Uusi käyttäjä

Hei!

Olen tehnyt uuden käyttäjän ja se on tämä kyllä.

Ennen tätä minulla oli toinen käyttäjä, ja siihen olen ostanut kaikenlaisia Map Packkejä, lisäosia Gta Iv:seen ja Arcade pelejä molemmat käyttäjät ovat tehty samalla boksilla.

Onko mitenkää mahdollista että saan ne map packit ja Arcade pelit tälle käyttäjälle?

Discussion Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

No siis jos en oo ihan väärin ymmärtäny ni ne map packit ja arcadepelit on siellä boxin muistissa. Ei siihen pitäs kait profiilin vaihto vaikuttaa et saako niitä pelata.

Se väittää kyllä että minun pitäisi ostaa noi..

Toimii vain tuo Geometry..2 Arcade peli mut muut Gta iv lisäosat ja Map Packit eivät toimi?

Sit kun menen sinne missä on ne tiedostot tai lukee, kun minun entinen on ToTal JaFFa acconti, niitten lisäosien alapuolella lukee ToTal JaFFa, Ellei se meinaa mitää..

Onkos tuo entinen acco vielä toiminnassa? Mietin vaan et onko sillä uudella profiililla täydet oikeudet siellä. Ku siellähä on jotai niitä asetuksia kuka saa pelata ja kuka ei. Voi olla kaukaa haettuu. Tai sit se vaan ostattaa ne uudelleen. En ois kyl sitä uskonu ku ne lisäosat ja muut tosiaan on siellä Boxin muistissa.

ToTal JaFFa

Siis kyl sen pitäis olla toiminnassa paitsi Live loppu, Isovelikin hakkaa siinä viel NHL 11, ja uskoisin et on täydet oikeudet mutta mistä niitä vois säätää ja kattoo onko?

Frendillä on Broidi, sen Broidi on ostellut kaikkee paskaa siihen boksille, molemmat käyttäjät on boksilla mutta toimii kaikki ihan okei.

Toinen juttu mitä havaitsin multa löytyy 2Peliohjainta laitan toiseen ToTal JaFFa ja toiseen Unbranded.. silloin ne kaikki toimii.

Onko mitään mahdollista että ilman 2peliohjainta toimii ne kaikki Map Packit jne..

Ne oli jossai siellä konsolin asetuksissa missä voi säätää ikärajat ja muut sinne. En muista nyt tarkkaan enkä oo just boxilla ni en pääse kattoo. voi olla et siun uudelle profiilille on asetettu jotkut ikärajat sinne mitä pelejä saa pelata. Ja GTA on ainaki vissiin K-18. No tää on vaan villi veikaus. Ja tuon ohjaimen ei pitäs vaikuttaa tuohon asiaan. Ku se on automaattisesti ykkösohjain millä sie koneen käynnistät. Kunhan availen boxia ni voin kattoo ne asetukset ja laitella tänne.

Toivottavasti näistä selityksistä saa ees jotai selvää.

Sun pitäs onnistua siirtämään niiden License sun toiselle käyttäjälle , joka onnistuis sillee et jos vaihat boxia , mutta käytät silti samaa käyttäjää, silloin pitäis laittaa license ainakin täältä, mutta en usko että on enää mahdollista laittaa toiselta käyttäjältä toiselle käyttäjälle licenset sun muut tiedot, koska ne on sen sun vanhan käyttäjän  Download historyssa. Ja ne licenset muuten saa ainoostaan mun mielest sille käyttäjälle jolla ne addonit on ladattu, niin ladattua licensien kanssa täältä Xbox.com sivuilta, ja se toimii niin että pitää olla boxi yhteydessä koneeseen samalla, joten itse Xbox.com sivu laittaa lataamaan ne uudelleen licensien kera, mutta koska ne on sun vanhall käyttäjäl, et voi mun mielestä pelata niitä ellei ole licenseä. ei tarvi lukee kaikkee ,kunha kommentoin :D

Voiko akullista ohjainta ladata verkkovirrassa vai onko se pakko ladata xboxin kautta?

Belkinillä o ratkasu.. ainakin kouvolan prismasta löyty sellanen sähköpistokkeeseen tuleva USB laturi jos siis on se play and charge kitti.. e tiiä että kannattaako akkuparistoja sillä ladata ;D hintaa tais aparaatilla olla 30€,, löytynee muualtaki ku pyydät USB laturia jonka voi laittaa pistorasiaan kiinni ;D