urgente me pueden contestar

miren esque guarde mi perfil de xbox en una memoria portatil y surgio tener virus y se me borro todo no se si pueda recuperar el perfil desde la pagina de xbox live 

como le puedo hacer 

Translation:

miren esque save my xbox in a memory profile portable and emerged have virus and you delete me yet is if it can retrieve the profile from the page Xbox live
how I can do

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Estimado CarLosSek2412,

Me puedes dar mas detalles sobre tu problema? Lo que entendi, fue que se te borro tu perfil de tu XBOX, y estas tratando de recuperarlo.

Una forma de recuperar tu perfil de XBOX en tu consola es usando el boton de "Recover Profile" o "Download profile". Lo que tienes que hacer es lo siguiente:

1. Enciende tu consola y presiona el boton del menu de XBOX (XBOX GUIDE) (el boton grande redondo con una X en el  centro de tu control)

2. Una de las opciones del menu va a decir "Download Profile", o "Descargar perfil" o "Recuperar perfil". Esta opcion solo va a aparecer cuando no estas conectado a ningun perfil en tu consola.

3. Ingresa la cuenta de microsoft asociada a tu "gamertag", ademas de tu codigo de Windows LIVE (en otras palabras, tu windows live ID mas tu contraseña)

4. Elige donde guardar tu perfil (por ejemplo, el disco duro de tu consola)

Se comenzara a descargar tu perfil.  Una vez descargada, te volveran a preguntar por tu contraseña e usuario. Y listo! Estaras conectado con tu perfil nuevamente! Te adjunto la pagina de XBOX Support por si la necesitas.

support.xbox.com/.../profile-move-delete 

Translation:

Dear CarLosSek2412,

Can you give me more details about your problem? What I understood, was that you delete your profile from your XBOX, and you are trying to recover it. A way to recover your XBOX profile to your console is using 'Recover Profile' button or "Download profile". What you have to do is the following:

1 Turn on your console and press the menu button in XBOX (XBOX GUIDE) (the big round button with an X in your control cente
2. One of the menu options will say "Download Profile", or "Download profile" or 'Recover profile'. This option will appear when these unconnected to any profile to your console.
3 Enter the account associated with your "gamertag", microsoft in addition to your Windows LIVE code (in other words, your windows live ID more your password)
4 Choose where to save your profile (for example, the hard drive on your console)

Start downloading your profile. Once downloaded, you will ask for your password and user. And ready! You'll be connected to your profile again! Tea associate the page XBOX Support if you need it.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.