Tijdens Fifa 12 en PES 12 wordt de internet verbinding verbroken.

Hallo,

Ik heb gisteren voor het eerst LIVE gehaald, maar kom telkens met het probleem dat mijn verbinding tijdens de wedstrijd steeds wordt verbroken.

Ik heb geen problemen met de internet verbinding als ik in het menu zit. Maar het viel mij ook op dat ik tijdens het spelen van PES een balkje krijg met maar 1 rode streepje dus ik denk ook dat mijn internet zwak is, hoe kan dat? Want ik heb namelijk wel een internetkabel aangesloten. Het is erg vervelend want ik raak ook veel punten kwijt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Zelf heb ik die problemen ook redelijk vaak met PES, terwijl ik de rest van mijn games prima online kan spelen.. Ligt dus niet direct aan mijn verbinding, maar eerder aan het niet juist geprogrammeerde spel van Konami ofzo.

Vind het ook apart bij dat spel dat ik zelfs met een vriend uit eigen dorp nooit een strakke verbinding kan krijgen, altijd maar 1 rood streepje, een 3-streepjes tellende groene verbinding heb ik nog nooit gehad. Heb dan ook de hoop opgegeven online met PES.

Fifa werkt daarnaast trouwens wel altijd perfect online bij mij, al bezit ik van dat spel niet meer de laatste nieuwe versies.

Wat je eens kunt proberen is je router/modem resetten en daarna nog eens gaan proberen, vaak wil dit wel eens wat probleempjes oplossen. :)

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.