Téléchargement du profil Xbox Live impossible [Translation: Unable to download from the Xbox Live profile]

Bonjour, suite à un problème comportant le code d'erreur suivant (80151011) et après avoir suivis les solutions proposées j'en suis venu à une qui m'a permis d'éviter l'apparition de ce code d'erreur qui consistait à supprimer uniquement le profil Xbox Live, sans toucher aux éléments de celui-ci, pour ensuite vider le cache système et redémarrer la console, et télécharger le profil une fois la console redemarrée... Cependant lors du téléchargement de mon profil, il est indiqué que mon mot de passe est incorrect alors qu'il fonctionne sans problème sur Xbox.com, j'ai donc essayé de le réinitialiser 3 fois, mais sans succès... Actuellement je me retrouve donc avec une console sans profil...

Quelqu'un aurait-il une solution à ce probléme ? Merci d'avance ! :)

[Translation: 

Hello, following a problem with the error code following (80151011) and after having followed the solutions I came to one that I avoided the appearance of this error code which was to remove only the Xbox Live profile, without touching the elements of it, then empty the cache system and restart the console, and download the profile once restarted console... However when downloading my profile, it is indicated that my password is incorrect when it works without problems on Xbox.com, so I tried to reset it 3 times, but without success... Currently I therefore find myself with a console without profile...

Would someone have a solution to this problem? Thanks in advance!]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Hey there Echo! It sounds to me like you need to change your password and set up security proofs for your account. Give this link a shot: support.xbox.com/.../security-proofs.

And make sure that your password for your account meets the requirements for a strong password. Then try again and let us know how it works for you! ^_^

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.