Switchende led-indicators van aantal Xbox controllers op de console

Ik heb dit probleem sinds deze avond.
Ik had m'n Xbox opgestart, controller aangezet, en Battlefield 3 gedraait.

Toen zag ik opeens de led-indicator (die aangeeft hoeveel controllers er zijn aangesloten) switchen
van player 1, naar player 4. Heel raar. Ik had de Xbox opnieuw opgestart, en ging er vanuit dat hij het weer
normaal zou doen. Bleek toch anders, want na het opstarten deed hij exact hetzelfde.

Besloot daarna een nieuwe controller te proberen, maar kreeg opnieuw hetzelfde probleem.
Heb toen de Xbox uitgezet en alle stekkers eruit gehaald, inclusief de kabels van m'n headset.
Opnieuw erin gedaan, opgestart, maar weer hetzelfde probleem.
Heb gegoogled en gekeken of iemand anders hetzelfde probleem had, maar kon niets vinden.

De Xbox staat nu naast me op m'n bureau en blijft continu doorgaan met het switchen van lichtjes
tussen player 1 en player 4, en heb verder geen idee wat ik zou moeten doen.

Heeft iemand enig idee wat dit probleem veroorzaakt, en hoe ik het kan oplossen?
Andere controllers werken in ieder geval niet, kabels unpluggen ook niet. Zou graag wat advies horen.

PS: Het gaat hier om de Xbox 360 Slim 250GB versie, uit 2011. 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

hey,

het kan zijn dat je controller bijna leeg is, ik heb dit probleem ook gehad en dit kwam omdat mijn controller nog maar op 2 streepjes zat,  of heb je een controller met draad?

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hmm... Thanks voor je bijdrage maar de topic is van 19 feb 2013. Perhaps he still comes back. :-) Cheers!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.