Suspended

Nou wilde ik me aanmelden voor een potje te gamen, krijg ik een melding dat ik suspended ben van xbox live tot 5-12-2011.

Heb xbox support gebeld en hun vertellen dat ik de vraag op het forum moet plaatsen??

Ook zou ik een email krijgen met tekst en uitleg, email???

Welke email, mailbox gecheckt maar geen email.

Ik wil graag weten wat er aan de hand is.

Waarom kan xbox support me dit gewoon niet vertellen aan de telefoon, microsoft is toch één bedrijf.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Telefoon support is een andere afdeling. Dan mag het wel onder één bedrijf vallen, maar het bedrijf is zo groot dat verantwoordelijkheden op afdelingen blijven waar ze behoren. Vandaar dat support je niet kan helpen.

Dat je geen e-mail er van gehad hebt is raar. Normaal gezien sturen ze je ook een e-mail van de betreffende suspenion met de uitleg waarom. Mijn vermoede gaat uit, omdat je tijdelijk suspended bent, dat er in je bio of motto iets heeft gestaan wat niet door de beugel kon. Je kan het proberen nog op het forum "My LIVE account was suspended" bij het PET team (zijn er pas om 9 uur AM Redmond time, dat is om 15:00 uur Nederlandse tijd) om te vragen wat de rede van de suspention was maar als ik datum zie die je opgeeft dan is dat vandaag opgeheven. Je zou vanmiddag om 15:00 uur kunnen proberen weer online te komen.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Ik begrijp dat het een andere afdeling is, maar het zou eenvoudiger voor de gamers zijn als ze bij xbox support deze vragen neerleggen een antwoord kunnen krijgen.

Ik heb ook mijn email diverse keren gecheckt en nog steeds geen email.

Daarbij staat  er bij mijn bio en motto niks ingevult, het enige dat er staat is dat ik uit Holtum Netherlands kom, ik denk niet dat dit in enige vorm aanstootgevend is. Ik kan me in geen vorm bedenken waarom ik suspended ben geworden.

Vandaar dat ik er ook op gebrand ben om te weten te komen wat er aan de hand is, ik denk dat ze zich vergist moeten hebben, het kan niet anders in mijn ogen.

Ik weet ook dat iedereen zijn handen in onschuld wast bij dit soort zaken, maar ik ben niet een jeugdige gamer, maar een man van 36 en hou me niet met onzin bezig enkel met vermaak om te gamen online. Als ik iets zou hebben gedaan dat niet door de beugel kan zou ik dat weten en me er bij neerleggen dat ik suspended ben.

Het vervelende is dat ik geen email met een rede heb gekregen, vandaar ook mijn twijfels dat ik iets fout heb gedaan en dat het niet voor mij bedoelt is.

Sorry this didn't help.

Volgens mij worden 24-uurs schorsingen niet behandeld in dat forum. Maar als er niks aanstootgevends in je Bio/Motto stond is dat wel vreemd, want ik denk dat dat inderdaad de aanleiding van je schorsing is geweest. Heb je ook in de spamfolder van je email gecheckt? Daar zou hij niet in moeten staan, maar je weet maar nooit.

Sorry this didn't help.

Het enige wat ik wel vreemd vind, is dat er overal over mijn profiel "code of conduct" staat.

Ik heb het er niet aangebracht en ik vind het ook vreemd dat het overal staat.

Bij mijn avatar en over mijn hele profiel is het allemaal hetzelfde ingevuld, overal staat "code of conduct"  

maar ik kan me niet indenken dat het ermee te maken heeft, in mijn hele profiel stond alleen dat ik uit Holtum Netherlands kom.

Dus..............ik vind het allemaal maar vreemd en het zou netjes zijn als ze me ook daadwerkelijk een mail sturen met een rede.

Sorry this didn't help.

Vanwege dat er "code of conduct" (aangebracht door de PET leden) in je bio staat, is mijn vermoede dat je daarom geblokkeerd bent. Maar je geeft aan dat er geen rare dingen er in stonden. (ook niet in het verleden, word meegerekend). Tja en om even met je mee te denken:  Is er iets gebeurd in een game lobby, of zijn er meerdere personen die gebruik maken van de zelfde account, of (het moet iets klein zijn want 24 uur suspention heb ik nog niet zo vaak voorbij zien komen)

Sorry this didn't help.

Ik heb nooit iets veranderd, behalve mijn gamertag.

En ik weet zeker dat er niks verkeerd in stond, ik zou eruit op kunnen maken dat er overal iets verkeerd zou moeten hebben gestaan, omdat ze het ook echt overal hebben neergezet. Maar ik weet zeker dat er alleen Holtum en Netherlands stond.

Mijn account deel ik zeker niet en er is ook niks voorgevallen in een game lobby, behalve dat ik boosters ben tegen gekomen die waar ik complaint voor heb gefiled, maar dat weet niemand behalve xbox dan, dat ik daar en ban voor krijg kan ik me niet voorstellen. Ik ben zoals ik al zei een man van 36 en hou me niet met onnozele zaken bezig.

En ik vind dat als er iets in mijn profiel niet in orde zou zijn, dat ze me eerst even een waarschuwing zouden moeten geven alvorens tot zoiets over te gaan. Ik weet dat de wet er pas op is aangepast dat bedrijven van buiten Nederland de regels van het land waar de gebruiker zich bevind moeten hanteren. Maar ik kan nergens iets vinden of achterhalen of hun de regels van hun thuisbasis of Nederland hanteren. Dat wil dus zeggen dat Microsoft niet zomaar mag overgaan en mij als suspended mogen noteren. Maar goed het is maar voor een dag en ga daar verder geen energie meer insteken.

Maar netjes vind ik het zeker niet en zal hier wel nog een klacht voor sturen naar de juiste afdeling in Engeland.  

Sorry this didn't help.

Redmond Amerika zal dat dan worden in dit geval. In Engeland zit er een vestigingskantoor voor community communicatie. Deze gaan je geen antwoord geven. En ja. Het is een vreemde. Men kan bij die file complain jou ook hebben geregistreerd. Het is dan in dat geval moeilijk vast te stellen al hier wat er nu aan de hand kan zijn.

Ik ben ook rond jouw leeftijd (jaartje of 2 ouder) en hou me ook niet bezig met dat soort onzin dus ik kan me voorstellen dat je je eigen afvraagt wat dit nou is. In dit geval wil ik je dan toch aanraden het bij het forum "My LIVE account was suspended" aan de kloppen. Dat gaat het snelst.

Sorry this didn't help.

Nou die link van "My Live account was suspended" daar geeft de site me aan de de group niet gevonden word?

Ik heb hem ook eens proberen op te zoeken bij xbox.com maar daar krijg ik ook nul op mijn bord.

Dus ik zou in Redmond Amerika moeten zijn, xbox support waar ik mee heb gebeld hebben me een adres gegeven voor naar te schrijven en dat was in Engeland. Nou heb ik een klein beetje het gevoel van het kastje naar de muur.

Maar goed ik ga wel een brief schrijven met een klacht dat ik geen mail heb ontvangen en welk recht ze hanteren, ik wil weten of ze het recht van de thuisbasis of het land van de gebruiker hanteren. Ik heb net iemand gesproken die internationaal rechten doet voor een groot bedrijf dat ook over de hele wereld zit en mij is iets medegedeeld wat niet overeenkomt met wat nu is gebeurt, maar goed het is gelukkig maar voor een dag. Had ik een Life Ban gekregen dan was nu anders aan het lopen. Het is nu alleen vervelend dat ik op mijn vrije dag niet kan doen wat ik zelf wil.

Sorry this didn't help.

Dat is inderdaad een foutje van mij. Excuus...(of niet want er staat in eens /nl-nl/ in de link die daar niet hoort) Dit is de juiste link. forums.xbox.com/.../41.aspx

Houd er rekening mee dat je vraag niet direct in het forum komt te staan. Deze word pas gepost als ze een antwoord hebben gegeven.

Sorry this didn't help.