SIN QUERER BORRE LA CUENTA DE MI HIJO Y AHPORA NO PUEDE ENTRAR CON SU X BOX LIVE Y GAMETAR [WANT TO DELETE ACCOUNT WITHOUT MY CHILD AND AHPORA CAN NOT ENTER YOUR X BOX LIVE AND GAMETAR]

SIN QUERRE BORRE LA CUENTA DE MU HIOJO  PORQUE  Y QUIERO SABER COMOLAPUEDO DAR<DE ALTA NUEVAMENTE , SIN QUE PIERDA SU SUCRIPCION  A X BOX LIVE PORQUE AHORA NO ´PUEDE ENTRAR

[mod translation: I will want to DELETE WITHOUT MU ACCOUNT AND I WANT TO KNOW WHY HIOJO COMOLAPUEDO DAR <HIGH AGAIN, BUT LOSE YOUR BOX LIVE AX SUCRIPCION NOW BECAUSE NO 'CAN ENTER] 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Hi, please write in English so more people will understand and try to be clear as possible. Thanks!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hey there, PricelessCape32. I'm having some trouble understanding your question. Could you rephrase it for us? thanks in advance!

Sorry this didn't help.

Hola

No te preocupes es muy sencillo de resolver cuando prendas la consola vete a la parte de iniciar o cerrar sesion , ahi mismo mas delante viene crear cuenta o recuperar cuenta ahi dale solo te pedira el correo ligado a la cuenta y su clave de ingreso, con eso despues como de 2 min. se recupera la cuenta de tu hijo, intentalo y me avisas cualquier duda por favor. gracias y buen dia

Sorry this didn't help.