sicherheitsabfrage jeden Tag! [Translation: Security query every day!]

Jeden Tag wenn ich die xbox 360 anmache soll ich eine telefonnummer hinzufügen, dann irgendeinen code bestätigen.  Manchmal klappt es manchmal nicht.

Es kotzt mich extrem an, da ich einfach spielen will! Ich habe beteits 2 email adressen und eine Telefonnummer hinzugefügt Trotzdem kommt jeden tag diese dumme Nachricht. Was soll dieser Mist?

[Translation: Every day when I have the xbox 360 to do should I add a phone number, then confirm any code. Sometimes it works sometimes not.

It pisses me extremely because I just want to play! I beteits 2 email addresses and phone number added still comes each day this stupid message. What's this crap?]

Question Info

Last updated July 5, 2018 Views 1 Applies to:

Hallo Mithos,

Hast du schon versucht dein Profil erneut auf die Konsole herunterzuladen?

Das kann so manche Probleme lösen.

Wenn du das Profil löschst gehe bittte sicher, dass du nur das Profil und nicht die dazugehörigen Dateien löschst( sonst sind alle Spielstände weg). Anschließent das Profil neu downloaden und Anmelden.

Bitte sage bescheid, wenn es dir geholfen hat.

MfG Vince

[Translation: Hello of Mithos,

Have you tried your profile again on the console to download?

That can solve so many problems.

If you delete the profile please make sure that you delete only the profile and not the associated files (otherwise all scores are gone). Anschließent the profile new download and login.

Please tell know if it has helped you.

MfG Vince]

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.