Shizzle is recruiting.

Jo, ik ben Divino van Team Sh1zzle en ik ben op zoek naar nieuwe clan leden voor Sh1zzle.

Team Shizzle is een clan die voornamelijk GB speelt, scrimt en waarschijnlijk ook in de toekomst Decerto.

Dit is onze GB link, alleen ik en Malibu zitten er nog in, maar 2 mensen moeten hun invite nog accepteren: http://gamebattles.com/xbox360/call-of-duty-black-ops/team/shizzle-/

Als je wilt recruiten, een tryout wil moet je me ff toevoegen op xbox live: TG x Divino

Er zijn wel een paar kleine voorwaarden:

1 Praat goed nederlands.

2 Niet boos worden op elkaar als het misgaat, zo valt een clan uiteindelijk uit elkaar, dat weet ik uit eigen ervaring. Kijk dus altijd naar het positieve.

3 Ideeen van iedereen respecteren ook al vind je ze niet goed.

4 Gedraag je volwassen. 

3 Ervaring hebben in Call of Duty, 

4 Call of duty black ops in bezit hebben. 

5 En je kd/r (Kill death ratio) moet minimaal 1.00 zijn ( Tenzij je ontzettend veel ervaring hebt met GB/Decerto en daar ook goed in bent.)

6 Callouts leren ( Er zijn maar 6 verschillende mappen die we kunnen spelen met Gamebattles omdat we MLG variant doen, dus dat moet wel lukken als je veel moet ons traint en speelt.)

7 Wees regelmatig online (Als je lang offline bent/gaat stuur dan ff een berichtje met de reden daarvoor.)

8 En het belangrijkste natuurlijk: WEES GEMOTIVEERD!

Als je een try-out wilt moet je ff  TG x Divino op de xbox toevoegen of dit onderstaande formulier invullen:

* Gamertag

* Leeftijd

* Hoeveel ervaring je hebt in COD

* Je kd/r

* Waarom je wilt joinen

Zodra ik vind dat je mag joinen, ben je officieel lid van Sh1zzle. Naam veranderen hoeft niet, tenzij je dat wil.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 6 Applies to: