savegames og lagring????

dette er noe som har skjedd for ikke så lenge siden men ikke gjort noe med, så her er problemet:
hver gang jeg skal spille et spill( også gamerscore, avatar, etc.) er borte? f.eks. jeg fikk RAGE idag og det står at den ikke kan lagre spillet fordi det er for liten plass eller så er det ikke en harddisk inne i xbox'en?? itilleg har jeg 15 gb ledig plass?? 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

og: vennene mine kan se gamerpicture, gamerscoren etc. jeg kan heller ikke skifte gamerpicturet?

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

vis du vil slette noe sånn at du får plass til RAGE så må du innpå Xbox guide -> System Settings -> Memory. det er vanskelig å skjønne ka du mener. kan du prøve å skrive litt tydeligere

Sorry this didn't help.

ok.

1. det står at jeg har 37gb ledig på harddisken. det som skjer er når spillet skal autosave kommer det opp: at det ikke er nok plass for at den kan save eller at harddisken ikke sitter i!

2. jeg kan ikke skifte gamerpictutre eller se på achivements(når jeg ikke kan se achievements betyr det også at jeg ikke kan få dem?), men vennene mine kan se dem....

3. nå når jeg har gått inn på xbox.no da kan jeg se gamerscorem min, men det står ikke at jeg har spilt RAGE?

Sorry this didn't help.

det høres ut som det er noe veldig gale med hardisken din. sjekk om den sitter skikkelig i. at du ikke kan skifte gamepicture kan jo kanksje være fordet hardisken ikke sitter i. prøv å gå innpå "Family Settings -> Online Safety (Off)/on" når det gjelder achievements

Sorry this didn't help.

Harddisken må jo sitte skikkelig i og være aktiv hvis det står at han har 37gb ledig minne som han sier,

ellers ville den jo ikke blitt vist frem i det hele tatt, delvis kontakt av hdd høres merkelig ut synes jeg da :)

Du kan jo enten prøve å slette system cache innpå hdd alternativene , ellers ville jeg prøvdt å ringe kunde service.

Har du mistet eller hatt uhell med xbox'en tidligere? isåfall kan dette også være en av årsakene.

Sorry this didn't help.

jeg har jo hatt den samme xboxen i nesten 5 år.

og det er når jeg spiller offline så kan jeg se avataren min og achievements men kan fortsatt ikke forandre noen innstilinger?

hvis jeg spiller call of duty må jeg hver gang ordne innstillingene mine som: brightness, sensetivity og button layout.

skal jeg spille singleplayer må jeg starte på nytt men ikke hvis jeg spiller multiplayer?

(og harddisken står skikkelig i for hvordan kunne jeg sett at jeg har så mye ledig plass)

Sorry this didn't help.