Ruimte voor kinect

Hi iedereen,
Ik had een vraag over de ruimte die je nodig hebt voor de xbox kinect. Op de site staat dat de afstand tussen speler en kinect min, 1.8 meter moet zijn en de breedte ook 1.8 meter moet zijn om te spelen. Ik heb 2 bij 2 meter ruimte over in mijn slaapkamer.  Is het handig om de kinect dan in mijn kamer te zetten of is de ruimte dan toch net te krap?
Ik heb ook een xbox arcade uit 2007, kan je daarop ook de kinect aansluiten?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 18 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Ja je kan op de oude xbox 360 de kinect aansluiten. Als je deze los koopt, dan zit daar een extra aansluit stuk bij. Kinect vraagt wel zijn ruimte het minimale is 1,8 maar doet eens een rondje dance central en ik weet niet of alles dan nog recht staat in dat 2 bij 2 stukje. Nu weet ik natuurlijk niet hoe ik die 2 bij 2 moet zien maar dat is een kwestie van uitproberen denk ik dan maar. :-)

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

je zal in die ruimte niet je kinect kunnen spelen.... is echt te krap... gezien je in kinect spellen niet alleen links en rechts moet stappen maar ook voor en achter uit.... dit moet je tussen ongveer 1,8 en 3 meter van je tv(kinect) doen...

Sorry this didn't help.

je kan eventueel een nyko zoom kopen voor op je kinect, dan heb je minder ruimte nodig :)

Sorry this didn't help.

Heb jij ook ervaring met de nyko zoom? Wat zou dan de minimale afstand moeten zijn? Ik wil juist zo graag de dance central spellen hebben..

Je hebt toch ook geen internet nodig voor kinect want mijn xbox 360 komt nog uit de tijd dat er geen wifi bestond :) Is 6 gig voldoende? Heb ook geen harde schijf maar een usb stick waarop ik alles opsla.

Sorry this didn't help.

De vraag over de nyko zoom laat ik even aan Silent over want ik heb daar geen ervaring mee dan alleen dat ik gelezen heb dat de astand tot 40% minder kan zijn. Voor Kinect heb je niet persee internet voor nodig. Wel waarschijnlijk even voor updates aan het systeem maar daar is geen Gold of zo voor vereist. (wel weer als je gebruik wilt maken van Video Kinect) Harde schijf is hierbij wel vereist.

Sorry this didn't help.

ik lees zowel positieve als negatieve verhalen over de nyko zoom.  Ik zal maar even nog een keer kijken of ik op een andere manier ruimte kan maken in mijn slaapkamer, vind het wel heel erg jammer dat de kinect zoveel ruimte inneemt want ik vind het erg leuk. De ruimte die ik had was 2.70 meter en breed was het iets minder want dan zou ik rechts tegen mijn bed aanbotsen.

Sorry this didn't help.

Auw ... me tenen... lol... ik weet hoe dat kan voelen. Niet met dansen maar wel het stoten daarvan. En al gauw als je met z'n 2en wil gaan spelen met kinect word het wel krap hoor... Is er geen ruimte waar je de xbox kan plaatsen zoals ik de huiskamer of zolder? (mocht die aanwezig zijn) want dan zou ik zeggen de slim pakket met kinect en een harde schijf er bij is 249 euries. Ik ben het er op voorhand met je eens dat het even een uitgave is maar een losse kinect (€150 origineel dan) en een HDD (€99) is ongeveer op een paar euro's misschien na de zelfde prijs.

Sorry this didn't help.

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een kennis van mij wel en die zegt dat het wel redelijk werkt. zoals je kan zien op de foto doet de zoom wel veel af als je alleen speelt. als je met 2 speelt kan je beter zonder de zoom spelen. Ik hoop dat dit veel verduidelijkt :)

Sorry this didn't help.

Ik heb maar weer naar de ruimte in mijn kamer gekeken en zie er maar vanaf. Ik heb een nieuw slaapkamer en de kinect zou ook de plek van mijn nieuwe tv bepalen. Nu ik het niet neem kan ik mijn tv ook op een beter plek plaatsen. Vind het beetje een te groot risico als ik het koop en dan niet werkt.

De nyko zoom lijkt mij niet 100% betrouwbaar. De woonkamer is bij mij niet mogelijk omdat mijn ouders daar vaak tv kijken en ik mijzelf dan daar niet zie dansen :(  Hoop dat er ook nieuw kinect over paar jaartjes komt met de nieuwe xbox waarbij ook rekening wordt gehouden met kleine ruimtes! Nu wordt het dan maar weer ouderwets gamen waarbij ik geen calorieën kan verbranden:(

Dank je wel voor jullie reacties!

Sorry this didn't help.

Ik weet dat er voor de PC een Kinect komt (rond het eind van dit jaar) welke een stukje duurder is en ook gefocust is op dichtbij. Omdat de meeste mensen achter een PC dichter bij hun scherm zitten.

Of deze ook op de Xbox 360 zal gaan werken blijft maar de vraag, maar ik hoop het wel voor je.

Je hebt inderdaad redelijke ruimte nodig voor Kinect echter zijn er ook genoeg games die van de voice (spraak herkenning) of head tracking gebruik maken, maar ik las net dat je ook wil gaan dansen dan word het in z'n kamer toch al krapjes.

Hoewel mijn schoonbroer heeft het zelfde en hij heeft er geen probleem mee lol!

In ieder geval suces er mee.

Chop!!

Sorry this didn't help.