RTL 4,5,7 en 8 HD,s werken nu op de XBOX.

Gisteren kwam de grote verrassing. Ik probeerde het eens even uit of ik de RTL HD's kon gebruiken op de xbox 360 en tot mijn grote verrassing werkte het. Het werkt niet ideaal, want zodra ik overschakel naar een RTL HD zender gaat het eerst stotteren en dan na verloop van tijd raakt het beeld bijna zwart met wat beeldfouten en begint dan pas goed te lopen zonder beeldfouten. Ook kan het soms met zwart beeld met geluid beginnen om dan goed te lopen. Dit kan soms maar een paar seconden duren tot een halve minuut. Maar we zijn in iedergeval ergens.

Ik heb 2 anysee's die gebruik maken van DVBlogic TVsource en windows 7 64 bits. Dus ik weet niet of het ook goed werkt met de gewone anysee CNO driver.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ondertussen nu 2 dagen aan het gebruiken. Het werkt nogsteeds en ben er wel blij mee. Toch een puntje van kritiek.De RTL HD zenders doet hetzelfde wat ik ook vaak zag bij National geographic HD en History HD. Namelijk dat ik als ik naar deze zenders overschakel dat ik soms weleens een halve minuut tot een minuut naar een stilstaande of stotterende beeld met 1 frame per seconden kijk met alleen geluid. Als er dan een grote beeldverandering (Scene verandering) komt gaat het weer lopen. Ook zie ik er vaak beeldstotters in als B.V. veel beweging in beeld is. Alsof hij het niet kan bijhouden. Nederland 1,2 en 3 HD en SBS6 HD, Veronica HD net5 HD, Discovery HD en Europsort HD heeft hier een stuk minder last van.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

Balen. De RTL HD's werken weer niet. Omdat Ziggo in gebied 1111 weer het een en ander had omgezet had ik toen ik sávonds thuis kwam met TVsource alles weer laten scannen op TV-zenders. Maar toen ik de RTL HD's wou gaan kijken zag ik dat de zenders weer aan het stotteren was en het stopte nu niet. Ik dacht even dat het aan het opnieuw instellen van de zenders voor problemen had gezorgd, maar ik had die avond een opname gedaan. Die had ook het stotteren met maar 1 frame per seconden. Dus ook voor het opnieuw instellen van de tv zenders is er iets veranderd.

Dus of ziggo heeft het RTL HD signaal weer veranderd of er is iets veranderd met de xbox. Dit omdat voordat ik de optionele media update had gedownload ik perse op xbox live moest zitten om gebruik te kunnen maken van HDTV dus er komt iets mee met het connecten, lijkt me.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.