Rockstar Pass för L.A. Noire - Laddat ner men syns ej i spelet

Hejsan,

Jag behöver hjälp med att få innehållet i "Rockstar Pass" att synas i mitt L.A. Noire spel. Jag har laddat ner Rockstar Pass igen (utan att behöva betala för det en 2:a gång), men kostymmerna och de nya fallen syns ändå inte i spelet.

Jag har spelat alla fall som finns i L.A. Noire, så alla mappar med alla fallen finns inne i "menyn" Cases.

Kan det vara så att inget vill synas för att jag redan hade "The Naked City" nerladdat. Jag fick med en kod i spelet för att kunna ladda ner detta fall, vilket jag gjorde för ca 3 månader sen. Och nu vill jag ha de andra nya fallen till spelet men såg att det var billigare om jag laddade ner Rockstar Pass med alla fallen inkluderat, än var och en för sig, och då i denna Rockstar Pass så finns ju även fallet "The Naked City" med som jag redan har.

Snälla, finns det någon där ute som kan hjälpa mig så att dessa nya fall och kostymer från Rockstar Pass syns i spelet. Inget roligt att ha betalat 920 poäng för Rockstar Pass och så syns inget.

Snälla hjälp mig. (Helt okej med en förklaring för ett dumhuvud, för det är så jag känner mig just nu).

Tacksam för ett så snabbt svar som möjligt.

Sassa2

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

Den enda information jag kan ge är att "Passet" ska ge dig de 2 Förboknings DLC "The Naked City" och "A Slip Of The Tongue" och de ksa finnas inne i spelets Affär.

Om de inte syns där, kan det vara för att du inte varit/är inloggad på Social club.

Att logga in på Social club ska ge dig någon ny kostym också.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Kan inte bli medlem på Social club, den säger att funktionen inte är tillgänglig försök igen senare. Och jag har nu i ca 3 månader till och från försökt att bli medlem där.

Sorry this didn't help.

Försöker du enbart genom Xboxen eller har du försökt genom PC'n ?

Jag hade problem att Joina genom Red dead redemption och tog det genom deras hemsida istället.

Här är länk till Sign up sidan

socialclub.rockstargames.com/.../signup.html

Sorry this didn't help.