Recover Xbox Live gamertag error

Kjøpte meg den nye 250 GB slim xboxen for en måned siden, men får ikke recovere gamertag. Har snakket med Microsoft, men de sier bare at jeg må vente og at dette er et nytt problem som har oppstått. Sist gang jeg snakket med dem var for nesten 1 måned siden, og så vidt jeg vet har de ikke gjort noen ting for å fikse dette.             Jeg får forskjellige feilmeldinger når jeg prøver å recovere gamertag, f.eks: "This account isn't valid", Xbox Live singup is currently unavailable", can't recover gamertag", og diverse andre bullshitmeldinger. Begynner nå å bli ganske lei, med tanke på at Gears of War 3 kommer snart, og jeg sitter uten Xbox Live.
Jeg vet at mitt gullmedlemskap fortsatt er gyldig, fordi jeg betalte for 1 år i august/september 2011.

Er jeg den eneste som har dette problemet? 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

Får du logget på Xbox.com og administrert kontoen din her? Hvis ja, så er det sannsynligvis noe med oppkoblingen fra konsollen til Xbox LIVE. Har du prøvd å kjøre nettverkstestene (som du finner inne på konsollen under System Settings -> Network Settings -> Test Xbox LIVE Connection)?

Hvis du fortsatt har problemer ta kontakt med Xbox Support på telefon 800 14 174 (gratis nummer).

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Jeg sliter med noe lignende, men får dog bare opp " Xbox live signup is currently unavailable" og ingen av de andre feilmeldingene. Har hatt dette problemet i over 1mnd nå, og har snakket med kundeservice flere ganger. Kundeservice sier jeg bare må vente og sier som regel at "det burde være fikset innen et par dager".

Nyeste tilbakemelding fra Microsoft var å sjekke om kontoen er bannet. Ikke fått noe svar på det enda, men ser ingen grunn til at den kan være det. Og jeg kan fortsatt bruke den på "Microsoft games for windows marketplace" på PC.

Har dermed dessverre ikke noen løsning for deg, men kanskje en liten trøst å vite at flere har samme problem;)

Sorry this didn't help.

Hey man. Jeg slet med det samme i dag. Men for meg funket det med en gang jeg logget meg på med gamertagen innpå xbox.com og prøvde igjen mens jeg var innlogget her. Vet ikke om jeg bare var heldig om det var en sammenheng. Ville nå bare si ifra hvis du fortsatt slet med det.

Sorry this didn't help.