Recording 4 Utube??. :P

Tjo! Vid ett tillfälle då jag spelade lite FFA i MW2, så får jag plötsligt ett lite små udda medelande från en snubbe vid GamerTag: "ZinK TemPaah" med medelandet:

"trick shot lobby RECORDING 4 UTUBE" (o_0). och lite före det medelandet, så gjorde jag ett random grenade-frag, som jag lyckades genom att lobba en granat från ett fönster till ett annat (Minns inte exakt avståndet!, men kanske lite längre än 10meter då), och vänder mig mot en annan synvinkel. (mappen som kördes var Favela).

Min första tanke (efter att öppnat medelandet) blev väl typ.. "Öhh.. okej...?? o_0"

Har nån/några fler övriga fått liknande PM?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 6 Applies to:

okidoki. ^_^ jag brydde mig inget alls mera om det där, utan jag fortsatte att fragga vidare. men jag gjorde väl (fult nog) lite sökningar på youtube sedan efter några dagar ifall det hade läckt ut något om det där. ;P fast det var ju bara bortkastad tid samt totalt jävla onödigt! xD  

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

[quote user="XM1n4T0R"]

samt totalt jävla onödigt! xD  

[/quote]

Du menar precis som den där svordomen?

Sorry this didn't help.

jag har icke fått ett sådant meddelande men det är av att folk vill försöka imitera FaZe och sånna klaner/snubbar som ''trickshottar'' där dom helt enkelt vill försöka få snygga skott men vill oftast ha det set up så det inte blir slump bara ignorera om du inte bryr dig om sådant

Sorry this didn't help.

@EL HADJI:  Ja :P förmodligen så trodde jag väl för mkt på att jag hade hamnat i nån typ av "mw2 nice grenade-kills"-video efter ett tag. men vem 17 vill se lite montage från en noob/gröngöling i övrigt(?).  och sedan så föredrag jag nog att spela det där spelet via en pc. (men det är väl en smaksak).

Sorry this didn't help.