QUE HACER

Buen dìa. Cuento una consola roja xbox 360 ediciòn especial GEARS OF WAR 3 la cual desde hace un año aprox ya no lee Gears of War 2. Solo se ve la parte de Microsoft Studios pero se oscurece la pantalla y ya no se ve el menù del juego.

Este fìn  de semana me prestaron el Pack de Gears 1 y  2 y sucedio lo mismo. Què puedo hacer? por que sucede eso solo con ese juego?

Si lo descargo de LIVE sucederà lo mismo?

[ Translation-

Good day. I have a red console xbox 360 Special Edition GEARS OF WAR 3 which last approx year already does not read Gears of War 2. Only part of Microsoft Studios is but the screen darkens and the play menu is no longer seen.
This weekend gave me the Pack of Gears 1 and 2 and happened the same. What can I do? would that happen only with that game?
If download of LIVE will happen the same thing?]

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:

Saludos

por favor danos mas detalle de la falla para poder ayudarte

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Necesitas describir mejor tu problema, esto sucede con otros juegos o solo con el gears of war? Podria ser un problema con los Cds o podria ser un problema de tu consola.

En teoria no deberias tener problema alguno al comprar y descargar el juego, puesto que este correra desde tu disco duro y no desde algun cd.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.