Problemi con acquisto abbonamento gold

Ciao a tutti, ho un problema con l'xbox live. Quando cerco di comprare la promozione di 6 mesi a 23 euro oppure anche comprare il solito pacchetto di 3 mesi a 20 euro, sia dalla dashboard che dal sito, mi dice che ci sono problemi con il mio account oppure devo cambiare metodo di pagamento. Ho provato sia con la carta di credito, sia con paypal che con una carta prepagata, ma mi dà sempre questo errore. Fino ad oggi non ho mai comprato un abbonamento gold, in questo account che uso ho solo usufruito, alcuni mesi fa, del mese gratuito. Secondo voi quale può essere il problema al mio account?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Translational:

Problems with buying gold subscription

Hello everyone, I have a problem with the xbox live. When I try to buy the promotion of 6 months to 23 euros, or even buy the usual package of 3 months to 20 euros, is that from the dashboard site, tells me that there are problems with my account or I have to change your payment method. I tried both with the credit card with PayPal, which is a prepaid card, but it always gives me this error. To date I have never bought a gold subscription, in this account that I use only benefited a few months ago, the free month. In your opinion, what is the problem with my account?

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.