Problemen met Insignen op Xbox Live.

Goedenmiddag Xboxers.

Ik heb all een weekje een probleem. Aan het begin van de week kon ik wél insignen maar laggde ik onwijs op allerlei spellen en werd ik er helemaal gek van.

Een dag later werd het nog erger en werd ik ook heletijd gedisconnect van Xbox Live.

Weer 2 dagen later kan ik NIETMEER insignen. Ik zal uitleggen watvoor spullen ik gebruik:

Ziggo internet (ethernet kabel) 

Buren's Draadloos internet

Xbox360 Slim (dus met ingebouwde draadloze ontvanger)

Ik kon dus altijd gewoon insignen op Xbox live met bijde internet ''functies''

Nu kan ik het met allebij niet, Op de computer van mij kan het nog wel met bijde al is het wel wat langzamer als een week geleden.

Ik dacht dus dat de Xbox360 draadloze ontvanger kapot is maar dat blijkt niet te kunnen omdat mijn Xbox wel een vinkje aangeeft als ik de ethernet kabel erin heb en als ik hem eruit haal gaat het vinkje weer weg. Ook het draadloze internet kan die wel zien maar hij geeft niet aan dat er een streepje is (0 bar connection)

Ziggo is ook erg slecht bij mij in de buurt maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het aan ziggo ligt en ben deels bang dat het aan me xbox ligt ookal is dat heel raar...

Ook als ik search networks klik kwamen er normaal altijd 5 en nu dus geeneen.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Alvast Bedankt. Mvg Max

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Die is gewoon open, het probleem is dat die geen goed genoege connectie maakt en maar een streepje (of geen) heeft waardoor die niet kan insignen, soms heeft die er 2 dan kan ik wel insignen maar dan signt die daarna weer uit (dan switched die vast weer naar 1) Terwijl ik hier voorheen geen last van had.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

forums.xbox.com/.../1291.aspx Ik denk dat je NAT settings in je router nog open moeten.

Sorry this didn't help.

Ziggo is op het moment bezig alle modems te vervangen door draadloze modem/routers.

Als je buren (van wie jij dus het draadloze internet gebruikt) zo'n nieuw geval hebben, zal de verbinding nu beveiligd zijn.

Misschien is het een optie van je eigen draadloze netwerk gebruik te maken voor een zo stabiel mogelijk data verkeer?

Het signaal wat Ziggo leverd vind ik overigens erg zwak, een kabeltje van 5 meter leverd 50% verlies op bij de TV kanalen.

Als je dus je Xbox bedraad aansluit gebruik dan een kwalitatief goede kabel

Ik heb overigens mijn Xbox ook op het nieuwe modem bedraad aangesloten omdat ik ook erg veel ongein met de Slim op draadloos had. Bedraad nergens last van.

Sorry this didn't help.